| کد خبر: 169121 |

◄ ایجاد 3 پایگاه گردشگری در خراسان جنوبی

پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در محور کاشمر ـ خلیل‌آباد ـ بردسکن ایجاد می‌شود.

تین نیوز

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، گفت: سه پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در محور کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن ایجاد می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد دیناری افزود: در راستای اطلاع‌رسانی مناسب و موثر به گردشگران ورودی به شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن، سه پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در موقعیتی مناسب و در دسترس زائران و گردشگران ایجاد می‌شود.

وی بابیان این‌که 300‌‌میلیون تومان اعتبار برای سال 97 برای ایجاد این پایگاه در کاشمر پیش‌بینی‌شده است، عنوان کرد: طبق توافقاتی که با شورای اسلامی و شهرداری کاشمر شده است مقرر است زمینی با موقعیت مناسب در اختیار میراث فرهنگی قرار گیرد تا براساس نقشه‌های تیپ عملیات ساخت این پایگاه آغاز شود.

دیناری بابیان این‌که برای ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری خلیل‌آباد نیز 360‌میلیون تومان اعتبار در سال 97 پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: هم‌چنین در پارک بنفشه خلیل‌آباد نیز زمینی به مساحت بیش از 410 مترمربع برای ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری توسط شهرداری به اداره میراث فرهنگی واگذارشده است.

636662016342464398

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، تصریح کرد: همچنین ساخت پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری بردسکن نیز در موقعیتی مناسب و پیش‌بینی 100‌میلیون تومان اعتبار در حال پیگیری است.

دیناری یادآور شد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری یکی از نمونه‌های بارز همکاری و مشارکت مدیریت شهری و متولیان توسعه گردشگری هستند و تقویت این تعاملات بین این دو دستگاه تاثیر گذار منجر به ایجاد، توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و تسهیلات و امکانات قابل‌توجهی در بخش گردشگری شهرها می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.