| کد خبر: 15021 |

انعقاد قرارداد احداثپایانه خودروهای سنگین در بندر امام خمینی(ره)

تین نیوز | قرارداد سرمایه گذاری احداث و بهره برداری از پایانه خودروهای سنگین با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) منعقد گردید.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، سعداله عبداللهی، مدیركل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: این پروژه ی سرمایه گذاری در قالب احداث پایانه خودروهای سنگین در زمینی به مساحت 10 هكتار در اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اجرا می گردد.
 
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در ادامه افزود: ساخت این پایانه بیش از 24ماه به طول می انجامد و شركت سرمایه گذار ضمن بهره برداری  از آن در قالب اجاره بلند مدت (BOT)، زمینه اشتغال مستقیم برای  25 نفر و فرصت اشتغال غیر مستقیم برای 100 نفر را فراهم می کند.
 
عبداللهی با اشاره به ضرورت احداث چنین پایانه هایی با نگاه مدیریت لجستیكی، به لحاظ  قرارگیری این مجتمع بندری در كریدور شمال ـ جنوب، ساماندهی تردد کامیون ها و مدیریت ترافیک خودروهای سنگین در سطح مجتمع بندری را از جمله مزایای بهره برداری از این پایانه برشمرد که بهبود خدمات رسانی به رانندگان این خودروها را نیز در پی خواهد داشت.
 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همچنین در تبیین فواید فعالیت این پایانه به کاهش زمان انجام تخلیه و بارگیری و در نتیجه هزینه های زنجیره تأمین فعالیت های بندری و دریایی اشاره داشته و تصریح کرد: با افزایش دسترسی به کامیون ها در سطح مجتمع بندری به واسطه نقشی که این پایانه در کنترل کامیون ها دارد، از میزان حوادث ترافیکی کاسته شده و امنیت تردد و سطح رضایتمندی رانندگان کامیون ها در این مجتمع بندری ارتقاء می یابد.  

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.