بازدید سایت : ۷۲۵۰۴
به گزارش تین نیوز:

بررسی شیوه مدیریت معاینه‌فنی با مشارکت کشور آلمان

جلسه بررسی و تبادل نظر درخصوص شیوه مدیریت مراکز معاینه فنی در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی با حضور مدیران ارشد کمپانیBEISSBARTH آلمان تشکیل شد.

بررسی شیوه مدیریت معاینه‌فنی با مشارکت کشور آلمان
|

نشست هم اندیشی درخصوص بررسی روش مدیریت و ساختار مدیریتی مراکز معاینه فنی کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی با حضور صباغان، قائم مقام، متولی، معاون امور معاینه فنی اتحادیه و امینی مدیر حراست، استفان ولکسکی مدیر ارشد فروش و خاویر کاپاروس مدیرفنی کمپانی BEISSBARTH کشور آلمان، برادران و جنابی مدیرعامل و کارشناس شرکت پاریزان صنعت، برخی از مدیران مراکز معاینه فنی و کارشناسان معاینه فنی اتحادیه، در اتحادیه سازمان های حمل ونقل همگانی کشور برگزار شد.
 به گزارش تین نیوز، متولی در ابتدای جلسه به تشریح هدف از برگزاری این نشست مشترک پیرداخت و توضیحاتی را پیرامون مراکز معاینه فنی، تجهیزات، ارتقاء و توسعه مراکز، برخی از اشکالات دستگاه های شرکت مذکور، درخواست ها و نیازهای مراکز در حال و آینده بیان داشت.
 وی دیگر هدف از برگزاری این جلسه را علاوه بر تبادل اطلاعات، آشنایی و دستیابی به تکنولوژی های مدرن دنیا در بحث معاینه فنی خودرو براساس استانداردهای جهانی دانست و خواستار تشریح مسایل فنی، چگونگی معاینه فنی، شیوه مدیریت و ساختار مدیریتی معاینه فنی در کشورهایی که دارای مراکز با تجهیزات و دستگاه های معاینه فنی خودرو از شرکت BEISSBARTH هستند، شد.
 به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان های حمل ونقل همگانی، متولی در ادامه اظهار داشت: به طورقطع دستگاه ها و سیستم هایی مورد قبول ما واقع می شود که از امنیت اطلاعات کافی برخوردار بوده و تابع استانداردهای لازم باشد تا ضمن، بالا بردن ایمنی و کاهش آلایندگی از تخلفات تا حد امکان جلوگیری به عمل آید.
 
در ادامه استفان ولکسکی مدیرفروش ارشد شرکت BEISSBARTH آلمان با معرفی شرکت تابعه و برنامه های آن، نحوه استفاده تجهیزات در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی و روش کاری معاینه فنی خودرو در مراکز این کشورها را تشریح کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.