◄ افزایش مطلوبیت و کیفیت سرویسهای خواب قطارها
تیننیوز| شركت حملونقل ریلی رجا به منظور بهبود در وضعیت خدماترسانی خود در داخل قطارها، نسبت به افزایش مطلوبیت سرویسهای خواب مسافران اقدام كرد.
به گزارش تیننیوز، مدیركل اعزام و خدمات راهبری شركت رجا با اعلام این خبر گفت: رجا با بهرهگیری از توانمندی بخشخصوصی در شستوشو و آمادهسازی سرویسهای خواب، نسبت به افزایش مطلوبیت و كیفیت آنها با رعایت اصول بهداشتی، گامهای مؤثری برداشته است.
سیمین میزانی با بیان اینکه استفاده از آخرین فنآوریهای روز دنیا در لاندریهای مورد بهرهبرداری در شهرهای مختلف بر اساس استانداردها، از جمله مواردی است كه این شركت دنبال میكند، گفت: به همین منظور از سال گذشته این شركت با درج فراخوان در جراید كثیرالانتشار، از سرمایهگذاران و متخصصان حوزه لاندری برای تأسیس لاندری اختصاصی رجا، دعوت به عمل آورده تا همکاری مشترکی در این زمینه آغاز شود که در حال حاضر این موضوع در دست پیگیری است.
بر اساس خبر منتشر شده در روابط عمومی شرکت حملونقل ریلی رجا، مدیركل اعزام و خدمات راهبری رجا، در خصوص تغییرات بوجود آمده در قطارها و خدمات سرویس خواب مسافران افزود: تعیین الگوی هویت بصری قطارهای رجا در ابتدای سال جاری که شامل رنگ، طرح و جنس است و همچنین اجرای آن در پروژههای جدید بازسازی یا تولید واگن، جذابیت، آرامش و اطمینان بیشتر را برای مسافران در قطارها ایجاد میکند.
رجا همیشه رو به پیشرفته…لاندری بزنن عالیه…
اگر واقعا در چنین جایی شستشوی سرویسهای خواب قطار انجام شود فوق العادست... کدوم قطار در این لاندری شستشوش انجام میشه.. چون قطار غزال و سیمرغ رو که ما استفاده کردیم از نظر تمییزی سرویس خواب اصلا شرایط مناسبی نداشت