| کد خبر: 79051 |

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو باتین نیوز:

◄ اجرای مدیریت هوشمند با تجهیز تاکسی های تهران به کال‌سنتر

تین نیوز | مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از مطالعات گسترده به منظور به کار گیری سیستم کال سنتر در این سازمان خبر داد و گفت: با بکار گیری سیستم کال سنتر عرضه و تقاضای سفر به صورت هوشمند مدیریت خواهد شد.

میثم مظفر در گفتگو با تین نیوز، تصریح کرد: با این کار نزدیک ترین تاکسی به مبدا، در کمترین زمان ممکن به محل ارسال خواهد شد. نیاز امروزی سازمان‌ها به ارتباط نزدیک و پیوسته با مشتریان خود، همزمان با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و کامپیوتر مقوله جدیدی بانام ارتباط دوطرفه مشتری را به وجود آورده است که نه‌تنها امکان ارتباط دائمی و همه‌جانبه مشتریان با سازمان‌ها را فراهم می‌کند بلکه ابزاری کامل و توسعه‌یافته برای مدیریت سازمانی را نیز فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: در شرکت‌هایی که حجم تماس‌ها بالاست و افرادی خاص همواره پاسخگوی تماس‌ها هستند وجود سیستمی که بتواند مکالمات و روند پاسخ‌گویی را ارتقاء دهد احساس می‌شود. شرکت‌هایی که خدمات تلفنی را به کاربر خود ارائه می‌دهند، نیازی مبرم به این سیستم کنترل‌کننده تماس‌ها دارند. سازمان تاکسیرانی نیز به منظور تسهیل در ارائه خدمات بهتر در صدد تجهیز خودروهای خود به سیستم کال سنتر بر آمده است.

مظفر مدیریت هوشمند سفر را یکی از اهداف توجه به سیستم کال سنتر دانست و اظهار داشت: مرکز تماس یا کال سنتر به فرآیندی می‌گویند که افرادی خاص پاسخگو تلفن‌های ورودی هستند و این تلفن‌های ورودی عموماً در طی یک‌روند کوچک اما تعریف‌شده و مشخص به اپراتور و یا فرد مسئول تلفن ارسال می‌شود به همین دلیل با متمرکز کردن سرویس تلفنی و پشتیبانی از تماس‌ها در یک مکان شرکت‌ها می‌توانند به‌راحتی میزان قابل‌دسترس بودن کارمندان را با حجم تماس‌های گرفته‌شده هماهنگ سازند که این روش تأثیر بسیار زیادی در عدم خستگی کارکنان از حجم بالای  تماس‌های دریافتی دارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم کال سنتر را قابلیت درج میزان رضایت مسافر از خدمات ارائه شده عنوان کرد و گفت: مسافران در استفاده از تاکسی های مجهز به این سیستم می توانند مبلغ کرایه خود را از طریق گوشی همراه خود و به صورت آنلاین پرداخت نمایند. دسترسی آسان و کاهش ازدحام مسافر در خیابان از دیگر نکات مثبت راه اندازی سیستم تماس مرکزی است.

وی خاطر نشان کرد: توزیع تماس‌ها در سیستم کال سنتر به‌صورت کاملاً برابر و مساوی بین داخلی‌ها و اپراتورها صورت می گیرد به گونه ای که تمام اپراتورها برابر هستند و همگی از یک‌میزان دریافت تماس بهره می‌گیرند.

میثم مظفر گفت: جزئیات بیشتر طرح کال سنتر در آینده نزدیک به اطلاع کاربران این بخش از حمل و نقل عمومی خواهد رسید.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    به به آقا زاده جناب مظفر خوبی شما