| کد خبر: 61125 |

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

سازمان هواپیمایی کشوری و صنعت هوانوردی را به جایگاه اصلی خود باز می گردانیم

تین نیوز | رئیس سازمان هواپیمایی كشوری گفت: به پشتوانه منطق علمی، تخصصی و استفاده از اختیاراتی كه قانون برعهده ما قرار داده است؛ سازمان هواپیمایی كشوری و صنعت هوانوردی را به جایگاه اصلی خود باز می گردانیم.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور به نقل از سازمان هواپیمایی كشوری، علی عابدزاده در نخستین نشست خود با معاونان و مدیران سازمان اظهارداشت: در صنعت حمل و نقل هوایی بیش از 24 هزار میلیارد تومان سرمایه زیر ساختی وجود دارد اما به دلیل نبود برنامه ریزی و تعریف مناسب از فرایندها تاكنون تنها در حدود 30درصد از این سرمایه ها مورد بهره برداری قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: سازمان هواپیمایی كشوری باید از این فرصت ها و فضاهای موجود استفاده كرده و با منطق علمی به جلو حركت كند و دانش را سرلوحه فعالیت ها قرار دهد.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری ابرازداشت: با توجه به اینكه قانون هواپیمایی كشوری به روز و قابل استفاده است به همین منظور ضروری است جهت بهره وری از سرمایه های زیرساختی موجود در صنعت از اختیاراتی كه قانون در اختیار سازمان قرار داده است استفاده بهینه صورت گیرد.

عابدزاده افزود: صنعت هواپیمایی از جمله صنایعی است كه تمامی اقدامات آن مطابق با مقررات و استانداردهای بین المللی انجام می شود اما فرایندهای صورت گرفته در این صنعت منطبق با روشهای بین المللی نیست.

معاون وزیر راه وشهرسازی از مدیران خواست تا با استفاده از نظرات و راهكارهای متخصصان و كارشناسان سازمان و همچنین منطق و توانمندیها و ظرفیت های داخلی و بین المللی، فرایندهای جدید را تنظیم و تعریف كنند.

وی افزود: سازمان هواپیمایی كشوری دستگاهی نظارتی و حاكمیتی است و موفقیت در صنعت حمل و نقل هوایی مستلزم پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان به عنوان مرجع حاكمیتی آن خواهد بود.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری اظهارداشت: آنقدر منطق در اختیار داریم كه بهره برداران در مقابل منطق سازمان هواپیمایی كشوری حرفی برای گفتن ندارند و قانون این اختیار را برای ما قائل شده است.
عابدزاده با بیان اینكه ارتقا شاخص های ایمنی در اولویت فعالیت ما در سازمان هواپیمایی كشوری قرار دارد، تصریح كرد: نگاه ما كیفی است و باید با نظارت قوی، كیفیت و توسعه ناوگان هوایی را افزایش دهیم.

وی اظهارداشت: به پشتوانه منطق علمی، تخصصی و تجربه مدیران و كارشناسان این سازمان در نظر داریم در جهت رسیدن به اهداف ترسیمی بلند مدت و كوتاه مدت صنعت حمل و نقل هوایی گام های اساسی و موثری برداریم.
رئیس سازمان هواپیمایی كشوری تاكید كرد: كار برای انجام بسیار و زمینه برای فعالیت و پیشرفت مساعد است برهمین اساس امیدواریم در آینده نزدیك جهش چشمگیری در این صنعت صورت خواهد گرفت.
عابدزاده اظهارامیدواری كرد با حمایت‌های همه جانبه و استفاده از اختیاراتی كه قانون برعهده سازمان قرار داده است بتوانیم سازمان هواپیمایی كشوری و صنعت هوانوردی را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابراهیم 0 0

    به جناب عابد زاده توصیه میکنم: ۱ - بخش عملیات بخصوص ATC را از بدنه شرکت فرودگاهها به سازمان انتقال بدهند. ۲ - بخش الکترونیک و مخابرات را با حفظ نیروی فعلی به پیمانکار لایق واگذار نمایند. ۳ - در سازمان جناح بندی و منفعت طلبی بر اساس حفظ منافع شرکت های هواپیمایی خاص کاملا مشهود است که نیاز به اصلاح دارد.

  • علی 0 0

    خدا خیرت بده رئیس که بر توانمندی نیروهای و کارشناسان سازمان تاکید دارید ولی از مدیران توقع نداشته باشید چون همین مدیران فعلی هستند که این بدبختی ها را بوجود آورده اند. البته بعضی نیز انصافاً توانمند بوده اند که با آنها برخورد شده و کنار زده شده اند!

  • رامین 0 0

    توقع این است که آقای عابدزاده به معیشت و رفاه همکاران سازمان نیز توجه کند. مسکن هاگ و… بروید دنبال جاویدمنش

  • علوی 0 0

    باسلام و عرض تبریک به جناب مهندس عابدزاده امیدوارم جنابعالی با درایت وصف ناپذیر خود بتوانید توسط برخی مدیران لایق که هم اکنون بواسطه … مدیران سابق در گوشه ای خزیده اند سازمان را از منجلاب گرفتار شده نجات دهید. بی شک شایستگی های مدیرانی چون جاویدمنش میتواند ادامه دهنده سوابق درخشان شما باشد.

  • مهدی 0 0

    آقا ابراهیم شما کهATCهستید. شما بهتر می دانید که تا همین چند سال پیش کارمندانATCبا مدرک دیپلم وگذراندن یک دوره ۶ماه جذب نیروی مراقبتی می شدند. ولی بعدها بخاطر اینکه با کارمندان الکترونیک و مخابرات یکی شوید. برای شما کلاس گذاشتند. ومدرک فوق دیپلم و لیسانس دادند آن هم با گذاشتن در سهای مثل تاریخ وغیره آن وقت شما درباره الکترونیک ومخابرات نظر می دهی بهتر نیست به فکر خودت باشی

  • لطف ا… 0 0

    روزگاری شرکت فرودگاه ها تاسیس شد ولی از منظر خصوصی سازی و… بنظر بنده هیچ یک از اهداف را محقق نکرد تنها با در دست گرفتن بخش عملیات برای خود درامد ایجاد کرد. واقعا زمان آن رسیده با بازنگری در ساختار CAO این تجربه را غنیمت بشماریم و اجازه دهیم شرکت فرودگاه ها فارغ از دغدغه عملیات به فکر مطالبات خود و ساخت ترمینال و چرخ دستی …باشد. عملیات لقمه ی سودآور و بزرگی برای ایشان است. در عوض می توان بخش هایی از عملیات که عملا میتوانند در اختیار بخش خصوصی باشند را به شرکت فرودگاه ها محول کرد.