| کد خبر: 60775 |

مشارکت بانک ملی ایران در ساخت ۴ آزادراه بزرگ کشور

تین نیوز | بانک ملی ایران در راستای تکمیل پروژه های عمرانی کشور و مشارکت در طرح ساخت 4 آزادراه بزرگ کشور بیش از دو هزار و 129 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری کرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی بانک ملی ایران،  بانک ملی ایران تامین مالی آزادراه قزوین - زنجان، زنجان - تبریز، باغچه - مشهد و کنار گذر مشهد را در دستور کار قرار داد.

 آزادراه قزوین - زنجان
برهمین اساس میزان سرمایه گذاری این بانک در آزادراه قزوین - زنجان معادل 2/2 میلیارد و 400 میلیون ریال بود که در سال 76 به بهره برداری رسیده است.

 جابه جایی سریع از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است و بانک ملی ایران در مشارکت در ساخت و تجهیز؛ راه های ارتباطی غرب و شرق کشور حضور داشته است.

آزادراه زنجان - تبریز
 بانک ملی ایران در راستای اهداف توسعه ای هزار و 449 میلیارد و 400 میلیون ریال سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده و کاهش مصرف سوخت و انرژی از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است.

آزادراه باغچه - مشهد
همچنین بانک ملی ایران 138 میلیارد و 800 میلیون ریال در آزادراه باغچه - مشهد سرمایه گذاری کرد که این آزادراه در سال 82 به بهره برداری رسید و ارتقای سطح ایمنی راه ها از ویژگی های منحصر به فرد این آزاد راه است.

آزادراه کنارگذر مشهد
 بانک ملی ایران در راستای توسعه عمرانی کشور 338 میلیارد و 600 میلیون ریال در آزادراه کنارگذر مشهد برای افزایش ترددهای بین المللی و ترانزیت و کاهش آمار تصادفات سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدکاظم 0 0

    در مورد به اصطلاح ازادراه زنجان تبریز که کوه ها را اسفالت کرده اند و اسمش را گذاشته اند ازادراه!! به استناد کدام امار موثق و رسمی ادعای صرفه جویی در مصرف سوخت یا افزایش ایمنی عبور ومرور مطرح می شود؟ هر ادم بی سوادی هم فقط با نگاه کردن به مسیر این به اصطلاح ازادراه!! به راحتی می فهمد که عبور از گردنه های این ازادراه کلی هم مصرف سوخت را افزایش می دهد وباعثبه حداکثر رسیدن ریسک تصادف می شود ایکاش پلیس راه اماری از تصادفات این ازادراه منتشر می کرد تا وضعیت بهتر برای مردم مشخص می شد یا یکی از مسئولین از دست اندرکاران طراحی و ساخت این ازادراه برای یکبار هم که شده برای مردم علت انتخاب این مسیر از بالای کوه ها را توضیح می داد!!!

  • سرمایه گذار 0 0

    معلوم نیست روابط عمومی بانک ملی چرا نبش قبر کرده و سرمایه گذاریهای تاریخ گذشته خود را امروز مطرح می کند؟ سرمایه گذاریهایی که بیش از ده سال از انها گذشته و امروزه اصلا هیچ انتفاعی برای وزارت راه ندارند.