| کد خبر: 197512 |

وزیر راه و شهرسازی:

◄ شواهدی مبنی بر تروریستی بودن حادثه ریلی زاهدان به دست نیامد

اسلامی با بیان این که شواهدی مبنی بر تروریستی بودن این حادثه به دست نیامده اعلام کرد: کمیته بررسی سانحه وظیفه داشته گزارش خود را بدهد و گزارش اعلام شده دقیق و درست است اما سیستم های امنیتی و مدیریت استان در حال پیگیری این موضوع هستند.

تین نیوز

محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی صبح امروز در جمع خبرنگاران به بیان گزارشی از سانحه ریلی در خط زاهدان-تهران پرداخت و گفت: نمی‌توان مقصر سانحه اخیر ریلی در خط زاهدان-تهران را به مسائل مرتبط با حوزه حمل و نقل وابسته دانست.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی در ادامه افزود: اتفاقی که در سانحه ریلی زاهدان افتاد نادر است و کمیته سانحه زمانی که آغاز به بررسی دلایل این سانحه کرد؛ متوجه باز شدن پیچ های ریل شد.

وزیر راه وشهرسازی با تاکید بر این که امیدواریم دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم گفت: این موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است.

اسلامی با بیان این که شواهدی مبنی بر تروریستی بودن این حادثه به دست نیامده اعلام کرد: کمیته بررسی سانحه وظیفه داشته گزارش خود را بدهد و  گزارش اعلام شده دقیق و درست است اما سیستم های امنیتی و مدیریت استان در حال پیگیری این موضوع هستند.

او تاکید کرد: مردم در استفاده از حمل ونقل ریلی نگرانی نداشته باشند زیرا ما حفاظت از خطوط ریلی را تشدید کرده‌ایم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت اعزام زائران به عتبات در راستای نارامی‌های اخیر عراق توضیح داد: ناآرامی‌ها در عراق توسط مسئولین این کشور کنترل شده و مشکلی برای اعزام زائران وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با ببان این که مردم ما با انگیزه و اراده و حتی با پای پیاده به عتبات مشرف می‌شوند اظهار داشت: در حال حاضر عراق امن است و مشکلی وجود ندارد و ما تا این لحظه هیچ گزارش ناامنی نداشته‌ایم و مردم ما به سلامت به عتبات سفر خوهند کرد.

او افزود: روز گذشته 33 هزار نفر از مرز مهران  عبور کردند و حمعیت به صورت باشکوه در حال عزیمت هستند.

 وی از امادگی 8 هزار دستگاه اتوبوس برای ایام اربعین خبر داد و گفت: در حمل و نقل هوایی نیز شرکت‌های هواپیمایی مجوز پرواز 670 پرواز را از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کرده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.