| کد خبر: 144485 |

در گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت :

بهره برداری از شش پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در محمود آباد

در گرامیداشت هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

تین نیوز

در گرامیداشت هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر  24 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران مجید طاهری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد ضمن اعلام این خبر گفت: محمودآباد به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند. وی در ادامه تصریح کرد : از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که دراین  میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

طاهری افزود: از این رو در هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با اعتباری بالغ بر  24 میلیاردریال  مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به پروژه های افتتاحی اشاره و اظهار داشت :  عملیات ایمن سازی تقاطع افراسرا و اجرای جدول، لکه گیری و روکش آسفالت  محورهای سرخرود- اوجی آباد، محمودآباد- آمل، نور-محمودآباد و همچنین شانه سازی محورهای  سرخرود-اوجی آباد و محمودآباد-نور از جمله پروژه های افتتاحی این اداره می باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد عنوان کرد : از 10400 کیلومتر راه موجود در استان مقدار270در شهرستان محمود آباد واقع است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.