| کد خبر: 140243 |

در خوزستان انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهسازی در محور اهواز- شیراز

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهسازی در مسیر اهواز- شیراز در محدوده شهرستان بهبهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهسازی در مسیر اهواز- شیراز در محدوده شهرستان بهبهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه باند دوم محور بهبهان – زیدون که بخشی از محور ورودی استان از سمت استان بوشهر است با حمایت های استاندار و پیگیری های نماینده شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: اعتبار موردنیاز برای اجرای این طرح ۸ میلیارد تومان است و پیمانکار آن نیز قول داده است در حدود یک سال طرح را به طور کامل اجرایی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: طول این مسیر، ۵ کیلومتر و عرض آن ۱۱ متر است که با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی انجام می شود.

رحمانی عنوان کرد: مشاور اجرای این پروژه شرکت راه گستر اندیشان و پیمانکار طرح نیز شرکت پگاه راه است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: افزایش ضریب ایمنی و سهولت تردد در این مسیر، کاهش تلفات جاده ای، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: احداث باند دوم سه راهی آغاجاری – بهبهان نیز پروژهٔ دیگری است که عملیات اجرایی آن امروز با حضور استاندار آغاز شد.

رحمانی افزود: طول مسیر اجرای باند دوم در این طرح ۱۱ کیلومتر و عرض مسیر ۱۱ متر است. مشاور اجرای این پروژه شرکت راه گستر اندیشان و پیمانکار طرح نیز شرکت لرک جهان است.

وی تصریح کرد: اعتبار اجرای طرح باند دوم سه راهی آغاجاری – بهبهان ۲۲ میلیارد تومان از محل منابع استانی و زمان اجرای طرح توسط پیمانکار یک سال است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.