| کد خبر: 138868 |

ترافیک سنگین تردد در جاده های زنجان را سخت کرده است

رئیس پلیس راه استان زنجان از ترافیک بالا در جاده های استان زنجان خبر دادو گفت: این امر باعث سخت شدن تردد در جاده ها شده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان زنجان از ترافیک بالا در جاده های استان زنجان خبر دادو گفت: این امر باعث سخت شدن تردد در جاده ها شده است.

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به ضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کردو افزود: در حال حاضر به علت ترافیک سنگین در تمام جاده های استان زنجان تردد به سختی انجام می گیرد. 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دو روز تعطیلی در پیش رو داریم تردد در جاده های استان بالا است. 

رئیس پلیس راه استان زنجان از مسافران خواست با توجه به شلوغی جاده ها با دقت رانندگی کرده و از سرعت غیر مجاز خودداری کنند و با توجه به اینکه فرداتعطیل است تردد در جاده ها بسیار سنگین می شود، در این میان رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری امن و راحت را برای خود و دیگران رقم بزنند.

شیر محمدی تاکید کرد:  مردم می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ یا از  طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده‌ها باخبر شوند.

وی از وقوع یک فقره تصادف در محور زنجان به دندی خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه وانت پیکان با موتور سیکلت  باعث فوت راکب موتور سیکلت شد. 

رئیس  پلیس راه استان زنجان علت اصلی وقوع این تصادف را تجاوز به چپ راننده وانت پیکان عنوان کردو گفت: در این تصادف متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد. 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.