| کد خبر: 131463 |

استاندار خوزستان:

احداث پروژه کمربندی شرق اهواز از مطالبات شهروندان اهوازی است

تین نیوز

استاندار خوزستان در آیین آغاز عملیات اجرایی کمربندی شرق اهواز گفت: احداث پروژه کمربندی شرق اهواز از مطالبات شهروندان اهوازی است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه کلنگ‌زنی ۱۲ کیلومتر از جاده کمربندی شرق اهواز و جاده دسترسی شهرک شماره ۵ اهواز که امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: پروژه کمربندی شرق اهواز لازم است تا انتها ادامه پیدا کند و هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

 

وی افزود: این جاده یک محور پرتردد و پرتصادف است که بخش زیادی از آن انجام شده و امیدواریم با اجرای این ۱۲ کیلومتر، عملیات اجرایی ۵ کیلومتر باقی‌مانده نیز هرچه سریع‌تر آغاز شود.

 

شریعتی تصریح کرد: این جاده نیاز استان است و تردد زیادی از آن انجام می‌گیرد و امیدواریم هرچه سریع‌تر به اتمام برسد. امیدواریم با نگاهی که دولت به حوزه راه‌ها و زیرساخت‌ها دارد، از این وضعیت و فرصت استفاده شود تا عقب‌ماندگی خوزستان در بحث راه جبران شود.

 

وی ادامه داد: با وجود خدماتی که خوزستان به کشور ارائه می‌دهد اما مردم استان به علت این خدمات در معرض آسیب و تصادفات بیشتری هستند و این مسئله شایسته استان نیست.

 

شریعتی عنوان کرد: خوزستان استانی است که از نظر ترافیک مسافر رتبه سوم را در کشور دارد اما از نظر استاندارد راه‌ها در رتبه ششم است و این مسئله زیبنده خوزستان نیست و باید تلاش کنیم تا این عقب‌ماندگی هرچه سریع‌تر جبران شود.

 

استاندار خوزستان بیان کرد: امیدواریم اگر خدمتی ارائه می‌دهیم از همان امکاناتی برخوردار باشیم که استان‌های دیگر از آن برخوردار هستند و در این زمینه به رتبه سوم در کشور در زمینه استاندارد جاده‌ای برسیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.