| کد خبر: 140303 |

مهرماه سال جاری؛

نخستین گردهمایی ایده های نوین در بخش ریلی مسافری برگزار خواهد شد

دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته از برگزاری نخستین گردهمایی ایده های نوین در بخش ریلی مسافری در ۲۵ مهرماه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته از برگزاری نخستین گردهمایی ایده های نوین در بخش ریلی مسافری در ۲۵ مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مجید بابایی گفت: جذب ایده های جدید جهت ارتقا خدمات مسافری،خلاقیت و نوآوری در بخش مسافری، همچنین تجاری سازی این صنعت از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.

وی با بیان اینکه این گردهمایی با مشارکت راه آهن برگزار خواهد شد ادامه داد: ایده های نوین حول ۶ محور ارتقای کیفی خدمات سفر، ارتباط با مشتریان، بهبود فناوری مورد استفاده، راهکار های افزایش درآمد، شیوه های فروش و کنترل بلیت و محصولات جدید در حوزه ریلی مسافری خواهد بود.

دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته افزود: بخش مسافری به دلیل اینکه ویترین راه آهن است نسبت به باری از اهمیت بیشتری برخوردار است و با برنامه ریزی هایی که بخش دولتی و خصوصی در تعامل با هم انجام می دهند انتظار می رود در بخش مسافری شاهد وضعیت بهتری نسیت به گذشته باشیم.

بابایی با اشاره به مزیتهای حمل و نقل ریلی از قبیل جابجایی انبوه، صرفه جویی سوخت و .. تصریح کرد: توسعه بخش ریلی در برنامه ششم از جمله اولویت ها بوده و این امر با مشارکت بخش خصوصی و حمایت دولت در مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار‌ خواهد گرفت.

دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته افزود: انجمن صنفی به منظور توسعه این بخش ۶ سیاست ارتقای کیفی خدمات و سطح رضایتمندی مشتریان، اعتلای جایگاه انجمن در مجامع رسمی، افزایش سهم حمل و نقل ریلی از مجموعه حمل و نقل، توجه به شرکت های فعال در حوزه، فعال شدن برنامه کلان خدمات ریلی و ارتقا تخصصی بنگاه های فعال را در دستور کار خود قرار داده است.

بابایی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد لکوموتیو ناوگان ریلی متعلق به بخش خصوصی بوده و ۷۰ درصد باقی مانده متعلق دولت است تصریح کرد: ۲۴ هزار واگن باری و‌ ۲ هزار واگن مسافری در ناوگان ریلی کشور وجود دارد که در سال ۹۵ این تعداد واگن، ۴۰ میلیون تن بار و ۲۵ میلیون مسافر در کشور جابجا کرده اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.