بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

انتخاب دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران

بهنام فرامرزیان با حکم رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ایران به عنوان دبیر جدید انتخاب شد.

انتخاب دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران
تین نیوز

بهنام فرامرزیان با حکم رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ایران به عنوان دبیر جدید انتخاب شد.

به گزارش تین نیوز، در چهل و‌ پنجمین نشست هیئت مدیره ، پس از وصول استعفای قربان جعفرزادگان، با اکثریت آرای اعضای هیئت مدیره ، بهنام فرامرزیان به عنوان دبیر جدید انجمن انتخاب شد.

در جلسه تودیع و معارفه دبیر جدید محمد نیک پی با قدردانی از زحمات قربان جعفرزادگان، گفت : این تغییر به واسطه اصرار ایشان مبنی بر کناره گیری از سمت دبیری بود و ما از تلاش ها و مساعدت های ایشان تقدیر و تشکر میکنیم. وی افزود ؛ ما در مقطعی سکان دبیری انجمن را به دست ایشان سپردیم که واقعا اوضاع و شرایط بسیار سخت و حساس بود و‌ انصافا ایشان با فداکاری و حضور دائم در ساختمان انجمن توانستند به خوبی اوضاع نابسمان را سامان بخشند، که این تلاش ها به سادگی قابل تقدیر نیست.

رئیس هیئت مدیره انجمن ایران در ادامه ، با تمجید از شخصیت و سابقه بهنام فرامرزیان گفت ؛ حُسن شهرت ، دانش و تجربه ایشان باعث شد تا همه اعضای هیئت مدیره متفق القول ، وی را به سایر گزینه ها ارجح بدانند.

محمد نیک پی ضمن تشکر از حضور بهنام فرامرزیان و قبول این مسئولیت خطیر، حفظ حقوق حقه همه اعضای انجمن در مجامع داخلی و بین المللی را یکی از الویت های اصلی این روزها دانست و ابراز امیدواری کرد تا دبیر جدید، با حمایت و کمک همه اعضای هیئت مدیره ، به برنامه ها و هدف های تعیین شده فائق آید.

بهنام فرامرزیان نیز ، در این مراسم گفت : باعث افتخار هست که پس از سی سال خدمت در امور کارنه تیر اتاق بازرگانی، امروز فرصت جدیدی برای خدمت به صنف حمل و نقل بین المللی فراهم‌شده است.

وی دنبال کردن اهداف انجمن ایران را مسئولیتی بزرگ توصیف کرد و گفت؛ پیش از این کارهای بزرگی در انجمن انجام گرفته، اما معتقدم کارهای زیادی هم برای انجام مانده است.

 فرامرزیان ، بزرگترین و مهمترین ماموریت خود در سمت جدید را ، ایجاد فضای تعاون ، همدلی و همکاری به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای ورود نسل جوان عنوان کرد و گفت : برای رسیدن به اهداف همواره دو‌ مولفه دانش و تلاش نیاز است ، که تلاش به عنوان مهمترین اقدام عملی برای رسیدن به اهداف ترسیمی است.

دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران با تشکر از اعتماد و انتخاب هیئت مدیره برای سپردن این مسئولیت خطیر، گفت: همواره دو اصل صداقت، اطمینان و آزادی عمل برای من جهت رسیدن به هدف مهم بوده ، که امیدوارم اعضای هیئت مدیره این فضا را که حتما باعث رشد و شکوفایی انجمن خواهد شد ، برای من فراهم سازند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ایران، پس از اتمام جلسه بهنام فرامرزیان ضمن بازدید از بخش های مختلف انجمن  کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.