بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

تعریض اتوبان کرج، 32 میلیارد تومان پول نیاز دارد

استاندارالبرز از روند پیشرفت پروژه های کرج گزارش داد و به تشریح برخی مشکلات پرداخت و گفت: انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی برای تامین اعتبار رفع موانع ترافیکی کرج اقدام لازم به عمل آورد.

تعریض  اتوبان کرج، 32 میلیارد تومان پول نیاز دارد
تین نیوز

استاندار البرز از روند پیشرفت پروژه‌های کرج گزارش داد و به تشریح برخی مشکلات پرداخت و گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی برای تامین اعتبار رفع موانع ترافیکی کرج اقدام لازم به عمل آورد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد علی نجفی در دیدار با عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی از کرج به عنوان شاهراه ارتباطی 14 استان یاد کرد و گفت: تعریض  آزاد راه تهران- کرج- هشتگرد نیاز به 32 میلیارد تومان اعتبار دارد.

نجفی درباره قطار شهری کرج گفت: عملیات ساختمانی ایستگاه‌های قطار‌برقی کرج- هشتگرد بیش از 90 درصد پیشرفت دارد و اکنون برای تجهیزات برقی و مکانیکی قطار‌برقی کرج- هشتگرد اعتباری حدود 70 میلیارد تومان نیاز است.

او درباره بزرگراه همت گفت: اکنون بخشی از تملک‌ها در این مسیر صورت گرفته که برای آزادسازی بخش دیگر مسیر، 12 میلیارد تومان اعتبار باید صرف شود.

استاندار البرز گفت: در تامین هزینه‌ها از  سوی مسئولان کشوری از جمله وزارت راه و شهرسازی انتظار حمایت بیشتر می‌رود.

همچنین  وزیر راه و شهرسازی  در این دیدار بر لزوم توسعه راه‌ها و تقویت زیرساخت‌های استان البرز تاکید کرد و گفت: تسهیل در تردد مردم ازطریق راه‌های البرز باید با مساعدت‌های ملی صورت گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.