| کد خبر: 251834 |

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی در سال ۲۰۲۳

همان طور که حتما می دانید امروزه دیگر نمی توان از پیشرفت تکنولوژی و وجود اپلیکیشن های کاربردی غافل شد، اپلیکیشن ها کاربردهای زیادی دارند و وجود آن ها در سفر به خصوص در سفرهای خارجی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

تین نیوز

 همان طور که حتما می دانید امروزه دیگر نمی توان از پیشرفت تکنولوژی و وجود اپلیکیشن های کاربردی غافل شد، اپلیکیشن ها کاربردهای زیادی دارند و وجود آن ها در سفر به خصوص در سفرهای خارجی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از الی گشت، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید به دبی، یکی از بهترین مقصدهای گردشگری، سفر کنید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب همراه باشید؛ چراکه قصد داریم به معرفی کاربردی ترین اپلیکیشن های دبی بپردازیم.

اپلیکیشن تایم اوت دبی – Time Out Dubai Travel App 

یکی از لذت بخش ترین کارها برای خانم ها در سفر، خرید کردن است. حتما می دانید که فروشگاه های خرید دبی بسیار معروف هستند و طبیعتا گردشگران اطلاعات بالایی در خصوص همه آن ها ندارند.

با اپلیکیشن تایم اوت دبی – time out dubai  می توانید از بهترین فروشگاه های خرید در این شهر اطلاع پیدا کنید. البته تصور نداشته باشید که تنها با نام فروشگاه ها در این برنامه روبرو می شوید، چراکه به جزئیات بیشتری در خصوص هر فروشگاه دست پیدا می کنید. اطلاعاتی از قبیل موقعیت مکانی، اطلاعات قیمتی، محصولات و غیره در این اپلیکیشن در دسترس شما قرار می گیرد، ازهمین رو در دسته مناسب ترین اپلیکیشن های دبی برای سفر قرار می گیرد.

اپلیکیشن تایم اوت دبی – time out dubai

اپلیکیشن مترو دبی – Dubai Metro

اگر قصد دارید در سفر به دبی از وسایل حمل ونقل عمومی برای رفت وآمد استفاده کنید، پس نصب اپلیکیشن مترو دبی – Dubai Metro را از خاطر نبرید. با نصب این اپلیکیشن  می توانید از زمان حرکت مترو آگاهی پیدا کنید. در این برنامه به اطلاعات کاملی از قبیل ایستگاه ها، زمان توقف، قیمت، دسترسی به موقعیت مکانی های مختلف و غیره دست پیدا می کنید.

علاوه براین در این اپلیکیشن می توانید در مورد تاریخچه مترو دبی بدانید و همچنین در صورتی که به مشکل خاصی در خصوص سیستم حمل ونقل عمومی دبی برخورد کردید، با این برنامه قابل حل است.

اپلیکیشن دبی ویزیت – Visit Dubai  

در فهرست اپلیکیشن های دبی هنگام سفر، اپلیکیشن دبی ویزیت – Visit Dubai یکی از اصلی ترین برنامه هایی است که باید آن را نصب کنید. در این اپلیکیشن می توانید به جزئیات دقیقی در خصوص بهترین رستوران ها، پاساژهای خرید، سواحل، جاذبه های گردشگری، رویدادها، سیستم حمل ونقل و غیره در شهر دبی دست پیدا کنید.

همچنین در این برنامه می توانید اطلاعات دیگری در خصوص زمان باز و بسته شدن فروشگاه ها، رستوران ها و غیره پیدا کنید. یک ویژگی عالی در برنامه Visit Dubai وجود دارد که می توانید نزدیک ترین مکان های تفریحی و خرید به محل اقامت خود را در این برنامه ببینید.

اپلیکیشن آر تی ای دبی – RTA Dubai

یکی دیگر از اپلیکیشن های دبی که باید آن را حتما در سفر به دبی روی گوشی خود نصب داشته باشید، اپلیکیشن آر تی ای دبی – RTA است. در این برنامه می توانید در خصوص سیستم حمل ونقل عمومی دبی اطلاعات به دست آورید، برای مثال می توانید نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس یا مترو به محل اقامت خود را پیدا کنید. همچنین می توانید با این برنامه در دبی تاکسی بگیرید و در حالت کلی یک برنامه کامل در سیستم حمل ونقل عمومی دبی به حساب می آید.

اپلیکیشن آر تی ای دبی – RTA Dubai

اپلیکیشن دبی توریسم – Dubai Tourism 

این اپلیکیشن جزو برنامه های رسمی برای توریست ها است؛ چراکه زیرنظر وزارت گردشگری امارات متحده عربی تولید شده است و حتما باید به دلیل کاربرد بالا آن را در گوشی خود نصب کنید.

در این برنامه می توانید به فهرست کاملی از جاذبه های گردشگری و رویدادهای مختلف که در دبی در حال برگزاری است، دسترسی داشته باشید. علاوه براین، در این برنامه می توانید به جزئیات بیشتری در خصوص آداب ورسوم مردم این شهر و سنت های آن ها پی ببرید که برای برخی از گردشگران مورد بسیار جذاب است.

اپلیکیشن دبی مال – The Dubai Mall App

با نصب اپلیکیشن دبی مال – The Dubai Mall App این امکان در اختیارتان قرار می گیرد که بتوانید به یکی از بزرگ ترین مرکز خرید در جهان با تعداد تقریبی ۱۲۰۰ فروشگاه دسترسی داشته باشید، بنابراین اگر عاشق خرید باشید نصب آن روی گوشی تان لازم است.

همچنین با این برنامه می توانید اعلان هایی را که مربوط به سبک زندگی مردم، غذا، مد و جاذبه های مختلف گردشگری در دبی است دریافت کنید.

اپلیکیشن زوماتو – Zomato

یکی از بهترین اپلیکیش های دبی یقینا اپلیکیشن زوماتو-Zomato است، با این برنامه می توانید رستوران ها و کافی شاپ ها با کیفیت بالا را در دبی پیدا کنید و دیگر از بابت انتخاب مشکلی نداشته باشید.

در این اپلیکیشن نام تمام رستوران ها به همراه منو، نظرات دیگر گردشگران و اطلاعات دقیق در خصوص ساعت باز و بسته شدن و مکان رستوران وجود دارد. همچنین عکس هایی برای آشنایی بیشتر گردشگران با محیط رستوران و کافی شاپ وجود دارد که می توانید متناسب با این اطلاعات در خصوص مکان مورد علاقه خود برای صرف وعده صبحانه، ناهار و شام و همچنین نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب و گوارا تصمیم گیری کنید.

اپلیکیشن زوماتو – Zomato

اپلیکیشن فود آن  کلیک | Food on Click

یکی دیگر از اپلیکیشن های دبی که در خصوص پیدا کردن رستوران ها می تواند بسیار مفید باشد، اپلیکیشن فود آن کلیک – Food on Click است. با اپلیکیشن Food on Click می توانید در کمترین زمان ممکن یک رستوران باکیفیت را برای صرف یک وعده غذایی در دبی پیدا کنید. در این برنامه جزئیات مربوط به منوی غذایی رستوران و همچنین قیمت به روزشده غذاها را شاهد هستید.

 اپلیکیشن کریم – Careem و Uber

حتما می دانید که اوبر جزو برنامه های کاربردی و محبوب برای جابه جایی در کشورهای خارجی است، اپلیکیشن کریم – Careem جایگزین مناسبی برای اوبر در خاورمیانه به حساب می آید و دارای امکانات بسیار متنوعی است. با برنامه Careem می توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و با رزرو سفر، بعد از اتمام آن هزینه را به ساده ترین روش پرداخت کنید.

همان طور که می دانید دبی یک شهر امروزی به حساب می آید که حضور تکنولوژی های مختلف را در آن شاهد هستیم. با کمک اپلیکیشن Careem می توانید از هر نقطه ای در شهر دبی به مقصد دلخواه خود، سفر رزرو کنید.

از طرفی با نصب این برنامه می توانید به اطلاعات کاملی در خصوص آب وهوای دبی دست پیدا کنید. اگر این برنامه تنها برای حمل ونقل و سفر بهره می برید، قیمت های بسیار مقطوعی را شاهد خواهید بود، به عنوان مثال هزینه جابه جایی از ساحل جمیرا تا فرودگاه تنها ۵۰ درهم است و امکان پرداخت پول نقد و همچنین کارت به کارت وجود دارد که کارتان را بسیار راحت می کند.

در این برنامه می توانید قبل از شروع سفر، هزینه را تعیین کنید و در لوکشین تاییدشده منتظر راننده باشید، همچنین این امکان وجود دارد که از قبل ماشین را برای تاریخ و ساعت مشخصی رزرو کنید. نصب این برنامه رایگان است و امکان نصب آن روی گوشی های اندروید و IOS وجود دارد.

اپلیکیشن کریم – Careem

اپلیکیشن کالچر تریپ – Culture Trip

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین رستوران ها، بهترین اقامتگاه ها و جاذبه های گردشگری در دبی هستید، به پیشنهاد ما گوش دهید و اپلیکیشن کالچرتریپ – Culture Trip را نصب کنید. همچنین این برنامه اطلاعات کاملی در خصوص مکان های فرهنگی در دبی در اختیارتان قرار می دهد که می تواند جذاب باشد.

اپلیکیشن دبی ایرپورتس – Dubai Airports

یکی دیگر از کاربردی ترین اپلیکیشن های دبی برای افرادی که به دبی یا امارات متحده عربی سفر می کنند، برنامه دبی ایرپورتس – Dubai Airports است. در این برنامه می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز در خصوص پروازهای فرودگاه های کشور امارات را شاهد باشید. اطلاعاتی از قبیل کارت پرواز ، زمان پرواز، شماره گیت و هر اطلاعات مهم دیگری که در سفر خود نیاز دارید، در این برنامه وجود دارد.

اپلیکیشن تلابت – Talabat

یکی دیگر از اپلیکیشن های دبی که باید آن را روی گوشی خود نصب کنید، اپلیکیشن تلابت – Talabat دبی است. در حقیقت با این برنامه می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز از بهترین رستوران های دبی غذا سفارش دهید و در هتل محل اقامت خود و هر لوکیشن دیگری، غذا را تحویل بگیرید.

اپلیکیشن تلابت – Talabat

اپلیکیشن گازل – Guzzle

اگر می خواهید تفریحات شبانه در دبی را با هزینه کمتری تجربه گر باشید، پس اپلیکیشن گازل – Guzzle را دانلود کنید و آن را روی گوشی خود نصب کنید. با نصب این برنامه می توانید از تخفیف های مختلفی که به تفریحات اختصاص پیدا می کند، بهره مند شوید.

اپلیکیشن سالیک – Salik

اگر در کشور امارات متحده عربی حساب بانکی دارید، پس نصب اپلیکیشن سالیک – Salik حتما به کارتان می آید. با این برنامه می توانید موجودی حساب خود را چک کنید، وجه انتقال دهید و سابقه تراکنش ها را مورد بررسی قرار دهید.

اپلیکیشن سالیک – Salik

اپلیکیشن دبی کلندر – Dubai Calendar

با استفاده از اپلیکیشن دبی کلندر – Dubai Calendar می توانید از آخرین اتفاقات و رویدادهای دبی اطلاع پیدا کنید. با این برنامه به اطلاعات بسیار مفیدی از قبیل زمان برگزاری، هزینه ثبت نام و غیره در خصوص کنسرت ها، بازی های ورزشی، رویدادهای فرهنگی و بسیاری از موارد دیگر دست پیدا می کنید که در نوع خود می تواند بسیار مفید باشد.

اپلیکیشن وکس سینما – Vox Cinema

اگر از جمله افرادی هستید که عاشق رفتن به سینما هستید، پس اپلیکیشن وکس سینما – Vox cinema از آن دسته اپلیکیشن های دبی است که به کارتان می آید. با نصب این برنامه می توانید اطلاعات مربوط به فیلم های سینمایی در دبی را شاهد باشید و برای خرید یا رزرو بلیط اقدام کنید. همچنین در این برنامه می توانید تریلر فیلم های سینمایی آینده را نیز شاهد باشید.

برنامه وجهتی –  Wojhati 

یکی دیگر از اپلیکیشن های دبی که کاربرد بسیار زیادی دارد، برنامه وجهتی – Wojhati است، به خصوص اگر به پیاده روی علاقه مند هستید. با این برنامه دیگر برای پیدا کردن مسیر خود در خیابان های دبی سردرگم نخواهید شد و به جای پرس وجو از مردم، می توانید به راحتی مسیر مدنظر خود را پیدا کنید.

اپلیکیشن Wojhati دبی برای سیستم حمل ونقل عمومی این شهر نیز کاربرد دارد. شما می توانید برای جابه جایی در این شهر از سیستم حمل ونقل عمومی دبی که شامل اتوبوس، مونوریل ، تراموا و مترو است، استفاده کنید. اما از آن جایی که در این شهر غریبه هستید و امکان دارد سردرگم شوید، می توانید از Wojhati کمک بگیرید تا با استفاده از خودروهای این برنامه به مکان های مدنظر خود بروید. 

برنامه Wojhati از اپلیکیشن های رایگان دبی است و امکان نصب آن روی گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد.

برنامه وجهتی –  Wojhati

اپلیکیشن گلف نیوز – Gulf News 

اگر از جمله افرادی هستید که پیگیر اخبار هستید، با اپلیکیشن گلف نیوز دبی – Gulf News می توانید در جریان به روزترین اخبار مربوط به این شهر قرار بگیرید. بعد از نصب این برنامه می توانید از صفحه اصلی، موضوعاتی را که بیشتر به آن ها علاقه دارید، انتخاب کنید. دسته بندی های زیادی در این برنامه وجود دارد، برای مثال اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و غیره که می توانید برحسب علاقه تان یک یا چند مورد را انتخاب کنید.

همچنین با این برنامه می توانید از اخبار بین المللی نیز اطلاع پیدا کنید که این اخبار دیگر تنها محدود به کشور امارات نیست و اخبار مربوط به به روزترین اتفاقات روز دنیا است. از طرفی می توانید اعلان اخبار فوری را تیک بزنید تا به محض وجود اخبار جدید از آن اطلاع پیدا کنید. دانلود این برنامه رایگان است و امکان نصب آن روی گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد.

اپلیکیشن مپس اند واکس  – Dubai Maps and Walks

یکی دیگر از اپلیکیشن های دبی که می توانید با وجود آن در خصوص آب وهوا، نقشه و مسیرهای رفت وآمدی اطلاعات دقیقی به دست آورید، اپلیکیشن دبی مپس اند واکس – Dubai Maps and Walks است. از طرفی اگر خودروی شخصی اجاره کرده باشید، بدون تردید برای رفت وآمد در این شهر به این برنامه نیاز پیدا می کنید.

همچنین این برنامه دارای چندین مسیر پیاده روی در اطراف شهر است که می توانید از این ها برای مسیریابی و پیدا کردن لوکیشن هایی از شهر بهره ببرید. همچنین این برنامه برای گشت وگذار در شب نیز می تواند بسیار مفید باشد؛ چراکه با وجود آن می توانید مسیرهای مدنظر خود را به راحتی پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • قربانعلی نمدمال 0 0

    سلام ، ترک پل اصفهان ، ترک از شکستگی و یا نامقاوم بودن پل نیست بلکه ناشی از درز انقطاع است تا از پل در مقابل تنش ها محافظت کند و از انتقال آن جلوگیری کند .