| کد خبر: 247188 |

برای داشتن سفری مطمئن این وبسایت ها را بررسی کنید!

وبسایت های خارجی گردشگری منابعی مهم و کارآمد برای برنامه‌ریزی برای سفر به‌شمار می‌آیند. در سال‌های اخیر به مدد رشد و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از فعالیت‌ها مانند سفر نیز شکل دیگری به خود گرفته‌اند و با وجود اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مختلف، سفر کردن تا حدودی آسان‌تر شده است.

تین نیوز

وبسایت های خارجی گردشگری منابعی مهم و کارآمد برای برنامه‌ریزی برای سفر به‌شمار می‌آیند. در سال‌های اخیر به مدد رشد و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از فعالیت‌ها مانند سفر نیز شکل دیگری به خود گرفته‌اند و با وجود اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مختلف، سفر کردن تا حدودی آسان‌تر شده است.

به گزارش تین نیوز، امروزه سایت های زیادی در زمینه سفر و گردشگری فعالیت می‌کنند تا انسان‌ها را به نقاط مختلف دنیا ببرند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق سفر و گشت و گذارید، در ادامه همراه باشید تا با تعدادی از بهترین و کاربردی‌ترین وبسایت های خارجی گردشگری آشنا شوید تا بتوانید در برنامه ریزی برای سفرهای خود از آنها استفاده کنید.

وبسایت های خارجی گردشگری چه کمکی به ما می‌کنند؟

در دنیای فناوری و تکنولوژی، سایت های گردشگری در زمینه های مختلف به مسافران، گردشگران و توریست ها کمک می‌کنند. با استفاده از این وبسایت ها می‌توان اطلاعات مناسبی در زمینه مکان‌ها دیدنی و مقاصد توریستی در کشورهای مختلف، میزان هزینه سفر، تهیه بلیت هوایی و زمینی، رزرو هتل و اقامتگاه، دوستیابی در سفر و… کسب کرد که قطعا به بهبود کیفیت سفرها کمک زیادی می‌کند. در ادامه چند وبسایت خارجی گردشگری در حوزه‌های مختلف معرفی می‌شود.

۱.تریپ ادوایزر | Tripadvisor

Tripadvisor ، یکی از معروف‌ترین وبسایت های خارجی گردشگری است که سابقه و اعتبار زیادی دارد. طرفداران این سایت آنقدر زیاد هستند که به نوعی پاتوق گردشگران و توریست ها محسوب می‌شود. بیش از ۴۰ میلیون نفر گردشگر در این سایت از تجربیات خود درباره سفر به نقاط مختلف دنیا می‌گویند و آنها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. همین موضوع، تریپ ادوایزر را به یک محیط تخصصی برای نقد و بررسی مقاصد گردشگری تبدیل کرده و به مسافرانی که قصد سفر به نقاط مختلف را دارند، برای برنامه ریزی مناسب، کمک زیادی می‌کند. این سایت جمله “حقیقت را دریابید و بعد سفر کنید” را شعار خود قرار داده و حقیقت تمام مکان ها و جاذبه‌ها را فارغ از آنچه در رسانه‌ها و تبلیغات نمایش داده می‌شود، بیان می‌کند.

۲. وبسایت | Tripexpert

این وب سایت هم مانند Tripadvisor در خصوص نظرات و دیدگاه‌های افراد در مورد مقاصد مختلف فعالیت می‌کند. محتوای هر دو سایت شبیه به یکدیگر است با این تفاوت که نظرات مطرح شده در وبسایت  Tripexpert از سوی افراد متخصص و حرفه‌ای بیان شده است اما در Tripadvisor برای تمام افراد این امکان وجود دارد که نظر خود را بیان کرده و ثبت برسانند. بنابراین در وبسایت Tripexpert، شما به دیدگاه‌های حرفه‌ای تری دست پیدا می‌کنید.

۳. وبسایت اویستر | Oyster

یکی از مسائلی که هر گردشگری قبل از سفر با آن دست و پنجه نرم می‌کند، موضوع هتل و اقامت است. گاهی اوقات گزینه‌های پیش روی افراد آنقدر زیاد است که باعث گیج شدن و بلاتکلیفی آنها می‌شود. یکی از وبسایت های خارجی گردشگری که کمک زیادی در این زمینه می‌کند، وبسایت اویستر (Oyster) است. این وب سایت تصاویر واقعی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف نمایش می‌دهد تا افراد با مقایسه آنها بتوانند تصمیم مناسبی برای محل اقامت خود بگیرند و لحظات بهتری را در سفر سپری کنند.

۴. وبسایت یلپ | Yelp

تحقیق و جستجو قبل از سفر، از واجبات است. وبسایت یلپ (Yelp) یکی بهترین وبسایت های خارجی گردشگری است که اطلاعات خوب و موثقی را در مورد مقاصد مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد. کافی است نام مکانی که مدنظر دارید را سرچ کنید تا به انبوهی از نظرات و دیدگاه‌ها دست پیدا کنید. نکته مثبت این وبسایت این است که دیدگاه افراد مبتدی و حرفه‌ای در حوزه گردشگری از یکدیگر مجزا شده‌اند، به همین دلیل شما می‌توانید به اطلاعات معتبر و قابل اطمینانی دست پیدا کنید.

۵. وب سایت روم تو ریو | Rom2Rio

اینکه بتوانید قبل از سفر از هزینه های حدودی آن باخبر شویم، ویژگی بسیار مهمی است که در وبسایت روم تو ریو می‌توانید پیدا کنید. این سایت یکی از بهترین وبسایت های خارجی گردشگری است که اطلاعات مناسبی را در مورد حمل و نقل، خطوط هوایی ، اتوبوسرانی و … در اختیارتان قرار می‌دهد. شیوه کار سایت به این صورت است که پس از آنکه مبدا و مقصد مورد نظر خود را انتخاب کردید، چگونگی و حالت‌های مختلف رسیدن به مقصد خود را می‌توانید ببینید و با مقایسه گزینه‌های موجود، بهترین راه را انتخاب کنید.

۶. وبسایت تریپ تریب | trip tribe

سفر کردن برای افراد با عقاید و علایق مختلف، می‌تواند بسیار متنوع و متفاوت باشد. معمولا افراد تمایل دارند متناسب با ویژگی‌های شخصیتی و علایق خود به سفر بپردازند. وبسایت trip tribe یکی از وب سایت های خارجی گردشگری است که متناسب با شخصیت شما، مکان‌های متعددی را برای سفر پیشنهاد می‌دهد. همچنین این وبسایت می‌تواند در این مسیر، شما را با افراد شبیه به خودتان آشنا کند تا بتوانید لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید.

۷. وبسایت تریپ راما | triporama

پیدا کردن هم سفر و گروهی سفر کردن یکی از بخش‌های جذاب و البته سخت سفر است که معمولا افراد را برای مدت زیادی درگیر می‌کند. شعار وب سایت triporama "با هم برنامه ریزی کنیم، با هم سفر کنیم" است که به خوبی نشان از اهداف وبسایت دارد. triporama یکی از بهترین وبسایت های خارجی گردشگری شناخته شده که به افراد کمک می کند بتوانند یکدیگر را برای سفرهای گروهی پیدا کنند. در این سایت افراد می‌توانند ایده های خود را برای آغاز یک سفر مطرح کنند و با ارسال پیام و دعوت از دیگران، برای خود همسفر بیابند.

۸.  وبسایت وین | Wayn

وبسایت Wayn نیز یکی از وبسایت های خارجی گردشگری است که اسم آن مخفف جمله Where Are You Now? (در حال حاضر کجا هستید؟) می‌باشد. در این وبسایت شما می‌توانید برنامه سفر روزهای گذشته، حال و آینده سفرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این شرایط ممکن است در طول مسیر همسفرهایی پیدا کنید که قبلا هیچوقت آنها را نمی‌شناختید. این وبسایت در زمره شبکه‌های اجتماعی سفر قرار می‌گیرد.

۹.  وبسایت لیدرری تراول | literarytraveler

گردشگری ادبی یکی از گونه‌های محبوب گردشگری است که طرفداران زیادی دارد. در این وبسایت تورهای مختلفی با هدف شناخت ادبیات کشورهای مختلف و شاهکارهای جهان طراحی و اجرا می‌شود. این تورها معمولا با عناوین مختلف به معرفی لوکیشن‌های مختلفی می‌پردازند که در رمان‌های معروف دنیا به آنها اشاره شده است. بنابراین اگر تمایل دارید در دنیای ادبیات و داستان سفر کنید، می‌توانید از وبسایت literarytraveler استفاده کنید.

۱۰. وبسایت ریسپانسیبل تراول | Responsible Travel

این وبسایت کاربردی می‌تواند برنامه‌های جذابی را برای سفرهای شما پیشنهاد دهد. شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت نوع و تعداد روزهای سفر خود را مشخص کنید، مثلا یک ماه عسل یک هفته‌ای یا یک سفر تفریحی چند روزه، سپس وبسایت Responsible Travel، بهترین گزینه‌های ممکن برای سفر را به همراه قیمت، تصاویر، بررسی‌ها و برنامه‌ سفر به شما پیشنهاد می‌دهد و شما می‌توانید از بین آنها گزینه متناسب با شرایطتان را انتخاب کنید.

۱۱. وبسایت ایرلاین میلز | Airlinemeals

برای برخی از افراد، غذایی که در خطوط هوایی ارائه می‌شود بسیار اهمیت دارد. وبسایت Airlinemeals یکی از وبسایت‌های خارجی گردشگری است که در این زمینه اطلاعات مناسبی به شما می‌دهد. این وبسایت، آخرین اخبار مرتبط با صنایع غذایی خطوط هوایپیمایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید در مورد منوی غذاهای دریایی، غذا برای کودکان، غذا برای گیاهخواران، غذا برای بخش First class و… اطلاعات مناسبی کسب کنید.

۱۲. وبسایت ایر بی ان بی | Airbnb

یکی از معروف‌ترین وبسایت های خارجی گردشگری، Airbnb است که طرفداران زیادی دارد. این وب سایت که نسخه اپلیکیشن آن نیز قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند است، میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا دارد. اگر تمایل دارید به جای هتل در خانه‌های اجاره‌ای اقامت کنید تا هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و هم با افراد جدیدی آشنا شوید، Airbnb پیشنهادهای بسیار زیاد و متنوعی برای شما دارد. در این وبسایت امکان اجاره مکان در نزدیک به ۲۰۰ کشور دنیا فراهم شده است. گزینه‌های پیش روی شما از نظر امکانات و هزینه بسیار متنوع است تا شما بتوانید متناسب با شرایط و بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

همچنین امکان ارتباط کاربران با یکدیگر نیز فراهم شده تا افراد بتوانند اطلاعات لازم را در مورد مکان مد نظر خود کسب کنند. از طرفی دیگر، وبسایت Airbnb به یک پلتفرم کسب درآمد نیز تبدیل شده و افراد زیادی از طریق اجاره دادن خانه و یا اتاق خود توانسته‌اند به کسب درآمد برسند.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور مختصر با تعدادی از وبسایت های خارجی گردشگری آشنا شدید که ممکن است برای سفرهای آینده به کارتان بیاید. عمده فعالیت این وبسایت در زمینه معرفی مکان‌ها و جاذبه‌ها، پیدا کردن همسفر، اجاره محل اقامت و یا اطلاعات در مورد غذا بوده است. بنابراین اگر خواستید برای سفر بعدی خود برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید از تمامی وبسایت‌های معرفی شده استفاده کنید تا از لحظات سفر خود بهترین استفاده را داشته باشید. توجه داشته باشید که وبسایت الی گشت نیز با مجله گردشگری تهیه شده با استفاده از منابع خارجی، اطلاعات بسیار متنوعی را در زمینه‌های مختلف سفر در اختیار شما قرار می‌دهد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: الی گشت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.