| کد خبر: 189979 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

◄ مردم ارتباط خوبی با مترو برقرار کرده‌اند

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو): متروی پایتخت در مدت کوتاه عمر خود پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

تین نیوز

معاون وزیرراه و شهر سازی با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر به دلیل رشد جمعیت شهرها؛ حمل و نقل ریلی در زمینه جابه‌جایی مسافر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در این میان بر خلاف متروی سایر کلانشهرهای دنیا هرچند متروی پایتخت از عمر چندانی برخوردار نیست اما در همین مدت کوتاه ثمرات و دستاوردهای خوبی را برای شهروندان و خدمات رسانی به آنان داشته است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)، سعید رسولی در باردید از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی از غرفه این شرکت در سالن 7 نیز بازدید کرد و گفت: پیشرفت‌های چشم‌گیر و قابل توجه متروی پایتخت منجر به استقبال شهروندان نه تنها در تهران بلکه سایر کلان‌شهرهای کشور شده است.

وی  با اشاره به این‌که عملکرد قابل توجه در توسعه خطوط مترو منجر به تغییر رویکرد شهروندان در استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی شده است، بیان داشت: مردم ارتباط خوبی با مترو برقرار کرده‌اند و این مهم‌ترین شاخصه در ارزیابی موفقیت مترو و دست‌اندرکاران امر است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) و شرکت قطارهای حومه‌ای راه‌آهن به منظور اتصال شبکه راه‌آهن، هم‌چنان مسافران حمل و نقل ریلی را به عنوان کم هزینه‌ترین و بهینه‌ترین وسیله جابه‌جایی انتخاب کنند.

هفتمین نمایشگاه  بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی و صنایع وابسته از امروز 19 خرداد ما تا 22 ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانتد از غرفه شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) در سالن 7 بازدید کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    میشه یک بار هم که شد متن را اول بخوانید بعدا تیتر بزنید!!؟؟