| کد خبر: 181000 |

◄ هوشمندسازی نیاز اول راه‌های کشور

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی بابیان این‌که از سفر قبل تاکنون برای اینچه‌برون سه جلسه داشته‌ایم گفت: چیزی که جمع‌بندی شد این بود که طرح جامع آن با نگاه بخش‌خصوصی تکمیل شود تا تحقق آن با مشارکت بخش‌خصوصی اتفاق بیفتد.

تین نیوز

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی بابیان این‌که از سفر قبل تاکنون برای اینچه‌برون سه جلسه داشته‌ایم گفت: چیزی که جمع‌بندی شد این بود که طرح جامع آن با نگاه بخش‌خصوصی تکمیل شود تا تحقق آن با مشارکت بخش‌خصوصی اتفاق بیفتد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، اسلامی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهارکرد: سه‌هزار و ۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور وجود دارد که هزار و ۷۶۰ نقطه اولویت یک است و تقاطع نوک‌منقاری گلستان که برای مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی معاون وزیر اتفاق افتاد جزو آن‌ها نبود.

او افزود: هوشمندسازی راه‌ها هم در دستور کار ما است تا با ایمن‌سازی ریسک خطر را برای رانندگان کاهش دهیم و برای آن برنامه‌ریزی‌شده است.

اسلامی ادامه داد: اگر بخش‌خصوصی در این زمینه وارد شود ما از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

او با اشاره به کمربندی گرگان، گفت: این پروژه جزو اولویت‌های ما است و معارضاتی دارد و باید مشکلات برطرف شود تا شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

اسلامی درخصوص بافت فرسوده گفت: نباید به امید رسیدن بودجه دست روی دست گذاشت. می‌توان با تجمیع و سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی ریزدانه‌ها را جمع کرد و همچنین تراکم خوبی صورت گیرد که مشوق بخش‌خصوصی باشد.

او خاطرنشان کرد: دوهزار و ۹۰۰ واحد مسکونی برای سال‌های ۹۸ و ۹۹ در استان در نظر گرفته‌شده؛ اما پاسخگوی استان نیست و در آینده باید توجه بیشتری به این بخش شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.