| کد خبر: 179043 |

محمدزاده در مراسم معارفه مدیرکل راه‌آهن غرب مطرح کرد:

کاهش دو ساعته زمان سیر با تکمیل راه‌آهن همدان-ملایر/ ریل به زودی به سنندج می‌رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم معارفه مدیرکل راه‌آهن غرب گفت: با تکمیل و اتصال راه‌آهن همدان به ملایر، کاهش ۲ ساعته زمان سیر و ارائه خدمات بیشتر به زائرین عتبات عالیات فراهم خواهد شد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم معارفه مدیرکل راه آهن غرب گفت: با تکمیل و اتصال راه آهن همدان به ملایر، کاهش ۲ ساعته زمان سیر و ارائه خدمات بیشتر به زائرین عتبات عالیات فراهم خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم معارفه روح الله تقی زاده مدیرکل راه آهن غرب از کاهش دو ساعته زمان سیر و ارائه خدمات بیشتر به زائران عتبات عالیات در صورت تکمیل و اتصال راه آهن همدان به ملایر خبر داد و گفت: راه آهن تهران- همدان - سنندج یکی از طرح های ملی است که تکمیل آن تا سنندج موجب توسعه صنعت ریلی در این منطقه خواهد شد.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه تکمیل این مسیر تا سنندج به زودی انجام شود، افزود: اهمیت توسعه غرب کشور با نگاهی که حمل ونقل ریلی شتاب بیشتری بگیرد ما را بر آن داشت تا برای ارائه خدمات بهتر، در این منطقه اداره کل راه آهن غرب کشور را ایجاد کنیم.

مدیرعامل راه آهن در مراسم معرفی روح الله تقی زاده به عنوان مدیر کل راه آهن غرب، گفت: در ابتدا برای مسیر همدان–مشهد یک رام قطار در هفته راه اندازی و سیر در این بخش آغاز شد اما هم اکنون حرکت قطار در این مسیر به یک روز در میان رسیده است.

محمد زاده اضافه کرد: در اربعین ۱۱۰ قطار به شکل ترکیبی به زائران عتبات خدمت رسانی کردند.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران روح الله تقی زاده مدیر کل راه آهن غرب نیز در این مراسم بابیان اینکه صنعت ریلی در همه جای دنیا محور توسعه است، گفت: متأسفانه منطقه غرب کشور به لحاظ ریلی هنوز به جایگاه مورد نظر نرسیده است و تلاش داریم با استقرار در این اداره کل، زمینه توسعه ریلی در این منطقه را افزایش دهیم.

وی خواستار همراهی سایر ادارات استان برای دستیابی به این هدف شد و افزود: امیدواریم در جریان این همکاری ها بهره وری خطوط را افزایش و بار و مسافر جذب کنیم.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.