| کد خبر: 227728 |

پروازهای شیراز – استانبول از سر گرفته می‌شود

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در مسیر شیراز – استانبول و بالعکس،بامداد چهارشنبه بیستم اسفند ۹۹ از مبدا ترکیه از سرگرفته خواهد شد.

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در مسیر شیراز – استانبول و بالعکس،بامداد چهارشنبه بیستم اسفند ۹۹ از مبدا ترکیه از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، غلامرضا کریم آقائی، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شرکت هواپیمایی با استفاده از هواپیمای ایرباس ۳۲۰ نئو، پروازهای برنامه ای را با انجام سه پرواز در هفته در بامداد روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه با ساعت ورود یک و ۳۰ دقیقه بامداد و خروج ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کرونا، پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین از اسفند سال ۹۸ متوقف شد که مجددا با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی فعال خواهد شد.

بر اساس برنامه، پرواز شرکت هواپیمایی ترکیش ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه به وقت استانبول از فرودگاه این شهر به مقصد شیراز پرواز خواهد کرد و ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه (به وقت ایران) در فرودگاه شیراز به زمین خواهد نشست.

همچنین هواپیمای این شرکت ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه به وقت ایران فرودگاه شیراز را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد و ساعت ۶ و پنج دقیقه صبح همان روز (به وقت استانبول) در فرودگاه استانبول به زمین خواهد نشست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.