| کد خبر: 222620 |

کشف بیش از ۹۰ میلیارد ریال ارز و طلای قاچاق در فرودگاه امام (ره)

فرمانده پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری نیری انتظامی از کشف بیش از ۹۰ میلیارد ریال ارز و طلای قاچاق توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری نیری انتظامی از کشف بیش از ۹۰ میلیارد ریال ارز و طلای قاچاق توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری پلیس،  سردار حسن مهری روز سه شنبه در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای هوایی کشور، همکاران‌مان در پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) از چهار مسافر خروجی به مقصد استانبول (ترکیه) و دوحه (قطر)   ۱۸۳ هزار یورو و ۷۵ هزار دلار جمعاً  به ارزش ۹۰ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال کشف کردند و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته از چهار مسافر تمام ارزها ضبط شد.  

وی ادامه داد: همچنین در این فرودگاه هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد لندن۱۷۰ گرم طلای آب شده به ارزش ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در وسایل بار همراه یکی از مسافران کشف و به دلیل نداشتن مدارک لازم و اطمینان به قاچاق بودن آن طلا ها ضبط شد.

سردار مهری با بیان اینکه پرونده در خصوص هر یک از متهمان دستگیر شده تشکیل و به همراه ارز و طلای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: برابر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران هر مسافری که صنعت هوایی را برای مسافرت انتخاب می کند، مجاز است معادل ۵ هزار یورو ارز و ۱۵۰ گرم طلای ساخته شده (غیر خام) به همراه داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.