| کد خبر: 210853 |

◄ بی‌اعتنایی ایرلاین‌ها به فاصله‌گذاری مسافران در پروازهای داخلی

در حالی برخی از پروازها با ظرفیت کامل پرواز می‌کنند که وزیر راه و شهرسازی 20 فروردین‌ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت با تأکید بر رعایت فاصله اجتماعی گفته بود؛ در وسایل نقلیه نظیر قطار، اتوبوس و هواپیما فاصله مسافران باید رعایت شود و این وسایل باید با ظرفیت کمتری حرکت کنند تا از انتقال ویروس جلوگیری شود.

تین نیوز

هر چند که سازمان هواپیمایی به شدت تأکید دارد، پروتکل‌های بهداشتی در تمامی بخش‌ها و خدمات هوایی از جمله فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و بخش‌های خدماتی و اداری رعایت می‌شود، اما اخیراً تصاویر و فیلم‌های متعددی از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها توسط مسافران منتشر می‌شود.

به گزارش تین نیوز، احتمالاً این سؤال پیش می‌آید که با کاهش سفرهای هوایی چگونه ایرلاین ها با ظرفیت کامل پرواز می‌کنند؛ اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود: «هم‌زمان با کمبود تقاضا و مسافران، روزانه دو یا سه پرواز برای برخی از شهر‌ها انجام می‌شود که بسیاری از آن‌ها مربوط به مراکز استان‌ها است.

صحبت‌های دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی حاکی از آن است که در برخی از مسیرهای پروازی همچنان تقاضا برای سفر هوایی بالاست و ایرلاین ها با کاهش تعداد پروازهای خود، با ظرفیت کامل پرواز می‌کنند.

در حالی برخی از پروازها با ظرفیت کامل پرواز می‌کنند که وزیر راه و شهرسازی 20 فروردین‌ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت با تأکید بر رعایت فاصله اجتماعی گفته بود؛ در وسایل نقلیه نظیر قطار، اتوبوس و هواپیما فاصله مسافران باید رعایت شود و این وسایل باید با ظرفیت کمتری حرکت کنند تا از انتقال ویروس جلوگیری شود.

فیلم پیوست نحوه فاصله گذاری در پرواز تهران-دزفول را نشان می دهد که البته اشاره ای به ایرلاینی که این پرواز با آن انجام شده نداشته است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.