| کد خبر: 206494 |

◄ افزایش ۴۰ درصدی سفرهای ریلی به جنوب در نوروز ۱۴۰۱

مسافران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما" به مقصد فرانکفورت آلمان باید فرم سلامت داشته باشند تا بتوانند وارد آلمان شوند.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن جنوب گفت: سفرهای ریلی در تعطیلات نوروز ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم درویش‌زاده درباره تعداد مسافرانی که از طریق اداره کل راه آهن جنوب در ایام نوروز تردد کرده‌اند، گفت: ورودی مسافر قطارهای سراسری در تعطیلات نوروز، ۴۱ هزار و ۴۶۴ نفر و خروجی این مسافران نیز ۴۰ هزار و ۹۶۸ نفر بوده است.

درویش زاده افزود: تعداد مسافران جابجا شده در سال گذشته به ۵۹ هزار نفر رسید که نوروز امسال این رقم با افزایش ۲۳ هزار و ۴۳۲ نفری همراه شده است.

مدیر کل راه آهن جنوب از اعزام روزانه ۵ رام قطار سراسری از راه آهن جنوب خبر داد و گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال (ایام پیک سفرهای نوروزی)، ۱۶۶ رام قطار از اداره کل راه آهن جنوب اعزام و قبول شده‌اند.

درویش زاده همچنین درباره تعداد قطارهای محلی نیز گفت: ۲ رام قطار رفت و برگشت به خرمشهر، ۴ رام قطار رفت و برگشت به اندیمشک و ۴ رام قطار رفت و برگشت به ماهشهر در این مدت تردد داشته‌اند که در مجموع ۲۱۰ رام قطار رفت و برگشت حومه‌ای از اداره کل راه آهن جنوب وارد یا خارج شده‌اند.

مدیر کل راه آهن جنوب میزان تأخیر از مبدا قطارها در راه آهن کرمان را حدود ۲۵ ثانیه اعلام کرد و افزود: میزان تاخیرها امسال در مقایسه با سال گذشته ۵۹ درصد کاهش داشته و میزان ورودی مسافر در ایام نوروز ۴۳ درصد و میزان خروجی نیز ۳۷ درصد افزایش داشته است.

درویش زاده همچنین از افزایش ۸۶ درصدی تعداد مسافران حومه‌ای در نوروز امسال خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.