| کد خبر: 199958 |

◄ 724 پرواز «هما»‌ در عملیات جابه‌جایی مسافران حج امسال

به گزارش خبرنگار تین نیوز: ظهر امروز مراسم تجلیل از دست‌اند در کاران عملیات حج تمتع سال 98 با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیرعامل شرکت ایران ایر در محل شرکت برگزار شد.

تین نیوز

 مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران عملیات حج تمتع سال 98 با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیرعامل شرکت ایران ایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز: تورج دهقان زنگنه در این مراسم  عنوان کرد که بسیاری در داخل و خارج از کشور به ما گفتند هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توان انجام چنین عملیات سنگینی ندارد اما ما با تکیه‌بر توان و تخصص همکاران خود ثابت کردیم در هرجایی که لازم باشد چه در عملیات حج تمتع، چه در هر عملیات نظامی دیگر هیچ کاری برای ایرانیان غیرممکن نیست.

او در ادامه اضافه کرد: در عملیات حج تمتع امسال بالغ‌بر 90 هزار زائر با 724 پرواز جابه‌جا شده‌اند.

مدیرعامل هما بابیان اینکه عملیات حج امسال با 330 هزار ساعت  پرواز و با رکورد میانگین تأخیر 9 دقیقه‌ای به پایان رسیده است افزود: در عملیات حج 98 با  تمام‌کارشکنی‌ها و اعمال محدودیت‌ها و کمبود ناوگان موجود برای پرواز به‌خوبی پایان رسید. این در حالی است که زمان عملیات حج 98 سال جاری با پروازهای تابستانی همراه شده بود که یکی از چالش‌های اساسی ما بود اما با تکیه‌بر تخصص همکاران این عملیات با موفقت به پایان رسید.

زنگنه عنوان کرد: تعداد پروازهای 98 افزایش 97 درصدی و تعداد ایستگاه‌های پرواز نیز افزایش 70 درصدی داشته است.

او همچنین از رسانه‌ها به جهت انعکاس اخبار درست قدردانی کرد و گفت از تلاش شرکت هواپیمایی‌های آسمان، کاسپین، کیش ایر و ماهان که در انجام عملیات حج تمتع همکاری کردند قدردانی می‌کنم.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سال پيش ساير شركت ها كمك كردند بخشي از پروازهاي حج را انجام دادند امسال كمك كردند كل پروازهاي خارجي و داخلي هما را انجام دادند .