| کد خبر: 174741 |

◄ فضای آموزش آکادمیک در صنعت هوایی خالی است

مدیر پروژه تعمیرات هواپیماهای آب‌نشین عنوان کرد: فضای خالی آموزش آکادمیک و مشاغل این بخش در صنعت هوایی دیده می‌شد در نتیجه برای استفاده بهتر از این آموزش‌ها برگزاری چنین دوره‌هایی پیشنهاد می‌شود.

تین نیوز

مدیر پروژه تعمیرات هواپیماهای آب‌نشین عنوان کرد: فضای خالی آموزش آکادمیک و مشاغل این بخش در صنعت هوایی دیده می‌شد در نتیجه برای استفاده بهتر از این آموزش‌ها برگزاری چنین دوره‌هایی پیشنهاد می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، سمینار فرصت‌های شغلی در صنعت هوانوردی با موضوع چگونگی اخذ مدرک مهندسی نگهداری و تعمیرات هواپیماییB1و B2 و همچنین نقش آن در ایرلاین‌ها و شرکت‌های معتبر هواپیمایی جهان با حضور کارشناسان و مدیران صنعت هوانوردی برگزار شد.

در این مراسم نیما کرباسی‌‌زاده مدیر پروژه تعمیرات هواپیماهای آب‌نشین با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین سمینارهایی افزایش دانش مهندسان صنعت هوانوردی و استفاده از آن در ایرلاین‌هاست، گفت: در این دوره‌ها آموزش‌هایی در حوزه مکانیک، برق، تأسیسات، نقشه‌برداری، عمران و دپارتمان آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: فضای خالی آموزش آکادمیک و مشاغل این بخش در صنعت هوایی دیده می‌شد در نتیجه برای استفاده بهتر از این آموزش‌ها برگزاری چنین دوره‌هایی پیشنهاد می‌شود.

کرباسی‌‌زاده با بیان اینکه دپارتمان صنایع هوایی نوپاست، و تا یک ماه آینده یک دپارتمان مستقل ایجاد خواهد شد، افزود: جهان و تکنولوژی به سمتی در حرکت است که ما ناگزیر به همراه شدن با این دانش نیازمند هستیم.

مدیر پروژه تعمیرات هواپیماهای آب‌نشین توضیح داد: تکنولوژی‌های مختلف امروز باعث شده که دانش ما به سرعت قدیمی شود در نتیجه راهکار آن حرکت کردن در جهت تکنولوژی است تا با استفاده از آن بتوانیم چشم‌اندازهای 20 یا 30 ساله داشته باشیم.

کارشناس صنعت هوانوردی اظهار کرد: شاید بسیاری از دانش‌های که امروز آموزش داده می‌شود کاربرد چندانی در صنعت هوانوردی نداشته باشد ولی با چنین سرعتی که بخش هوایی در حال پیشرفت است به زودی استفاده از این دانش‌ها ضروری می‌شود.

وی تأکید کرد: حوزه حمل‌ونقل هوایی حدود 50 سال است که در حال بازسازی صنعت خودش است و در این بازسازی تکنولوژی‌های به روز دنیا انتقال داده می‌شود در نتیجه میزان استقبال از سرمایه‌گذاری در آن بیشتر می‌شود.

کرباسی‌زاده افزود: حوزه صنعت هوایی یک حوزه مادر به شمار می‌رود که ظرفیت‌های بسیاری برای پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از آموز‌ش‌های هوایی به صورت آکادمیک داده می‌شود، اظهار کرد: حوزه‌های هوافضا، آیرودینامیک از جمله مهمترین دانش‌هایی است که باید در آن به روز شویم.

مدیر پروژه تعمیرات هواپیماهای آب‌نشین با اشاره به اینکه با برگزاری چنین دانش‌هایی زمینه برای فرصت‌های شغلی بهتر فراهم می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه در بازار کار داخلی چنین تکنولوژی‌هایی لازم نمی‌شود ولی باید در داخل کشور با ایجاد زمینه‌های فراوان و استفاده از نیروهای جوان بازار داخلی موثرتری برای این رشته‌ها فراهم کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.