| کد خبر: 174244 |

◄ برگزاری نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارت‌آپ‌ها در اصفهان

در این نمایشگاه بازارگاه الکترونیکی «آسان بار» یکی از سامانه‌های هوشمند اعلام بار نیز حضور دارد.

تین نیوز

نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارت‌آپ‌ها که از سوم مهر در اصفهان آغاز شد، امروز (6 مهر) به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان در مورد این نمایشگاه گفت:در نخستین نمایشگاه تکنولوژی نوآوری و استارت‌آپ‌ها دانشگاه‌ها، مراکز رشد دانشگاه‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های صنفی دارای فناوری و نوآوری حضور دارند.

حمیدرضا فاتحی در گفت‌وگو با تین‌نیوز، افزود: این نمایشگاه در ۲ هزارمتر فضای نمایشگاهی و  در قالب ۷۰ غرفه و با حضور ۳۰ استارت‌آپ برگزار شده است.

به گزارش تین‌نیوز، در این نمایشگاه بازارگاه الکترونیکی «آسان بار» یکی از سامانه‌های هوشمند اعلام بار نیز حضور دارد.

مدیر مارکتینیگ آسان بار  هدف از حضور در این نمایشگاه را شناسایی بهتر و بیشتر جامعه هدف (شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان) برقراری ارتباط نزدیک‌تر با آنها و نیز پاسخگویی به پرسش‌های آنها، عنوان کرد و افزود:  میزان استقبال از غرفه آسان بار بسیار مطلوب بوده است.

ابراهیم وارسته تاکید کرد: روزانه بیش از ۴۰۰۰ بار در سیستم آسان بار عرضه می‌شود و ۲۶ هزار راننده نیز در این سامانه ثبت‌نام کرده و در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل آسان بار نیز با بیان این که ارایه ۴۰۰۰ بار در این بازارگاه به معنی ۵ درصد از کل بار عرضه شده در کشور است، گفت: تعداد زیاد سفارشات بار موجب ایجاد تنوع و فراوانی در نقاط مختلف و در نهایت کاهش هشت درصدی تردد یکسر خالی ناوگان جاده‌ای شده است.

محمد حسینی با تاکید بر این‌که این بازارگاه در بخش صدور بارنامه و مسئولیت‌های شرکت‌های حمل‌ونقل وارد نشده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت‌های حمل‌ونقل،  بار خود را در این بازارگاه اعلام می‌کنند و رانندگان می‌توانند پس از انتخاب یکی از بارهای ارایه شده با شرکت حمل‌‌ونقل برای حمل آن وارد مذاکره شده و به توافق برسند.

وی تاکید کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل ملزم به درج کرایه صافی و دریافتی راننده در این بازارگاه هستند و چون مسافت هم به طور تقریبی درج می‌شود رانندگان قادر خواهند بود تصمیم بهتری اتخاذ کنند.

مدیرعامل آسان بار گفت: در این سامانه همچنین برای خدمات دهی بهتر و مناسب‌تر به رانندگان، بخشی به نام « آسان خدمت» در اپلیکیشن ایجاد شده که اطلاعات مربوط به تاریخ اعتبار کارت هوشمند، کارت سلامت، کارت سوخت، معاینه فنی و ... رانندگان را در اختیار آنها قرار می‌دهد و 15 روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار هر یک از آنها، به آنان اخطار می‌دهد.

به گفته حسینی بازارگاه‌های الکترونیکی بار مطابق آیین‌نامه امکان ورود به مراکز توزیع بار، سالن‌های اعلام بار و نوبت‌دهی بار را ندارند.

photo_2018-09-27_21-45-23

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.