| کد خبر: 152994 |

در بازدید از غرفه تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ استقبال سازمان حفاظت محیط زیست از تعامل با رسانه‌های تخصصی

معاون اموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط‌زیست با حضور در غرفه شبکه خبری تین‌نیوز در بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات از همراهی رسانه‌های تخصصی با سازمان محیط‌زیست به منظور توسعه فرهنگ صحیح استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، استقبال کرد.

تین نیوز

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در غرفه شبکه خبری تین نیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از همراهی رسانه های تخصصی با سازمان محیط زیست به منظور توسعه فرهنگ صحیح استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از نمایشگاه مطبوعات، کاوه مدنی با اشاره به ضرورت نگاه تخصصی به مقوله آموزش در حوزه حمل ونقل، افزود: متاسفانه بخش حمل ونقل درصد  بالایی از آلایندگی را به خود تخصیص داده و به لحاظ شرایط اقلیمی و تغییرات جوی، رسانه های تخصصی کمک بسیاری در گسترش آموزش و جا افتادن فرهنگ درست استفاده از وسایل حمل ونقل پاک می توانند داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: رسانه می تواند در افزایش مسئولیت پذیری در حوزه حمل ونقل همکاری مثبتی با سازمان ها و مراکزی چون سازمان محیط زیست داشته باشد و در مقابل سازمان ها نیز با تکیه بر حساسیت ها می توانند اصحاب رسانه را در تسریع فرهنگ سازی یاری رسان باشند.

مدنی ردپای رسانه ها در ایجاد فرهنگ های مختلف را پررنگ تر از سایر بخش ها دانست و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از تعامل با رسانه هایی مانند تین نیوز استقبال می کند، کسانی که بدون چشمداشت به همراهی با کاهش اودگی هوا می پردازند، شایسته تقدیر هستند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: ابزار ما در بخش آموزش، اطلاعات است که با رویکرد تخصصی رسانه ها با دقت نظر بیشتری در اختیار قرار می گیرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها