| کد خبر: 214935 |

◄ ورود اسکوترهای اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت

سرپرست توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل ترافیک، از ورود اسکوترهای اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

یعقوب آزاد دل با بیان اینکه استفاده از اسکوترهای اشتراکی حدود ۸۰ درصد ارزان‌تر از خودرو شخصی برای کاربران تمام می‌شود و در بسیاری موارد باعث صرفه‌جویی در زمان نیز خواهد شد، افزود: اسکوترهای اشتراکی برقی به عنوان وسیله حمل و نقلی نوین وارد چرخه حمل و نقل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی گفت: در حال حاضر اسکوترهای برقی در پارک لاله و اراضی عباس‌آباد واقع در منطقه ۶ شهرداری تهران شروع به فعالیت کرده و شهروندان می‌توانند برای آموزش و تجربه این مد حمل و نقلی، به بوستان‌های مذکور مراجعه کنند.

به گفته سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک، این سازمان در نظر دارد طی ماه‌های آتی استفاده از اسکوتر را در سایر بوستان‌های شهر تهران نیز گسترش داده و پس از یک دوره آزمایشی، این مد حمل و نقلی پاک را هم وارد چرخه حمل و نقل درون‌شهری کند.

 بر اساس این گزارش، اسکوترهای برقی از طریق یک چیپ هوشمند که به جی‌پی‌اس نیز متصل است، قفل و باز می‌شوند و کاربران می‌توانند با کمک اپلیکیشن مخصوص، آن ‌را در محدوده زندگی و کار خود یافته و با پرداخت آنلاین کرایه استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.