| کد خبر: 185674 |

توسط نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انجام شد؛

◄ بررسی وضعیت جاده‌های استان تهران پس از بارش‌های اخیر

در دیدار نوروزی با امام جمعه شمیرانات، اولویت‌های جاده‌ای تهران جهت طرح در مباحث مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تین نیوز

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت جاده های اطراف تهران با توجه به بارندگی های اخیر خبر داد و گفت: در دیدار نوروزی با امام جمعه شمیرانات، اولویت های جاده ای تهران جهت طرح در مباحث مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به ضرورت توجه به زیرساخت های جاده ای در کشور، اظهار کرد: در بازدید اخیر از آخرین وضعیت جاده رانشی که در اثر سیل اخیر دچار مشکل شده بود بازدید شد و بر انجام درخواست های مردمی برای تکمیل مجتمع فرهنگی روستای برگ جهان و سوله ورزشی نیز تاکید و رایزنی هایی نیز با مدیرکل امور ورزشی، مدیر کل ارشاد و رییس راهداری استان تهران جهت پیگیری امور انجام شد.

نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که  در بازدید میدانی از شهرستان لواسانات و توابع آن که با همراهی فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و رئیس اداره راهداری شمیرانات، ملاقات مردمی نیز با اهالی منطقه و امام جمعه شمیراناتصورت گرفت، مسائل روز از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در ادامه  این سرکشی از حوزه انتخابیه شهردار لواسانات نیز گزارشی از آخرین روند کمک ها و اقدامات این شهر با توجه به این که استان تهران، به عنوان استان معین برای آسیب دیدگان استان خوزستان در سیل اخیر انتخاب شده است. ارائه کرد.

ذوالقدر به این نکته نیز اشاره کرد که، خوشبختانه پیش بینی های خوبی در ممانعت از جاری شدن سیل در این مناطق صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.