| کد خبر: 232051 |

◄ مسیر زیرگذر آزادی - جانباز در مشهد بازگشایی شد

پروژه شهری زیرگذر آزادی - جانباز در مشهد بازگشایی شده و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

تین نیوز

سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: این زیرگذر در مدت ۱۰ ماه آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش تین نیوز، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این بازدید گفت: یکی از معضلات ترافیکی بزرگراه آزادی که عامل سوانح رانندگی و اتلاف وقت شهروندان می‌شد، ترافیک سنگین حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان استقلال بود.

سید خلیل منبتی افزود: در این راستا اجرای پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز در ۱۶ فروردین امسال و در راستای تسهیل دسترسی به بولوار جانباز و پاسخ به درخواست شهروندان آغاز شد.

وی ادامه داد: در این پروژه رفع معارض و جابه‌جایی تاسیسات شهری از جمله خط ۲۰ کیلو ولت برق در ۳۰۰ متر، خط لوله آب در ۳۰۰ متر طول، خط لوله فاضلاب به طول ۲۲۰ متر، دکل مخابرات و جابه‌جایی لوله گاز ۲۰ اینچ، با همکاری شرکت‌های خدماتی انجام شد.

معاون شهردار مشهد گفت: این پروژه که با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در ۲۵۰ متری پل جانباز احداث شده است کارکردهای ترافیکی ایجاد چپ‌گرد از بزرگراه آزادی به بولوار جانباز، امکان تردد از بولوار آموزگار به شمال بزرگراه آزادی، ایجاد یک دور برگردان در محور بلوار آزادی و امکان تمایلات گردشی از شمال به شمال بزرگراه آزادی را دارد.

مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. این کلانشهر ۳۵۰ کیلومتر مربعی، ۷۲۳ کیلومتر گذرگاه محلی، خیابان و بزرگراه شامل ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۱۳۴ کیلومتر خیابان شریانی درجه یک، ۲۵۸ کیلومتر خیابان شریانی درجه دو و ۲۳۱ کیلومتر گذرگاه محلی دارد.

همچنین ۹۶ تقاطع غیرهم‌سطح، دوربرگردان و زیرگذر در خیابانهای مشهد مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.