| کد خبر: 224705 |

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

سردار سلیمانی نسخه بی بدیل ولایت مداری است

رئیس کل دادگستری استان قزوین:سردار سلیمانی نسخه بی بدیل ولایت مداری است.

تین نیوز

قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین:سردار سلیمانی نسخه بی بدیل ولایت مداری است.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در ابتدای نشست مدیران قضایی استان با موضوع تبیین سند تحولی قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س)  و سردار قاسم سلیمانی و تبریک ۹ دی روز بصیرت گفت: این سردار شهید با تاسی به روش زندگی حضرت زهرا (س) توانست مکتبی بی بدیل به نام مکتب قاسم سلیمانی را پایه گذاری نماید، که بعنوان الگوی برای انسانهای حقیقت جو و ظلم ستیز دنیا مطرح است.

وی افزد: شهید سلیمانی برای مبارزه با ظلم محدود به جغرافیا و یا مذهب خاصی نبوده و نگاه وسیعی داشت و هرگاه بر امت شیعه و غیرشیعه ظلمی روا می شد، این امت مورد حمایت ابعاد وجودی و شجاعتش قرار می گرفتند، معنویت، امت گرایی، ولایتمداری، دشمن شناسی، مردم گرایی، مجاهدت، اخلاص و مقاومت از خصائص بارز این سردار رشید بود.

مقام ارشد قضائی استان اذعان نمود: به اقرار مستکبرین جهان ایشان بعنوان سخت ترین دشمن نظام صهیونیست و استکباری در دنیا شناخته شد، تا آنجا که راهی برایشان به جز ترور ددمنشانه این شهید بزرگوار  باقی نماند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: قدرت مبارزه با ظلم در تفکر سردار سلیمانی از استعانت از اهل بیت (ع)، پیروی از ولی فقیه،  بصیرت والا و روحیه بسیجی ایشان نشات می گرفت.

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی نسخه بی بدیل ولایت مداری است گفت: در فضای فعلی که مورد هجمه از سوی قدرتهای پوشالی جهان قرار گرفته ایم و شاهد تمایل برخی مدیران به عقاید و مکاتب غربی هستیم باید به مکتب سردار شهید اقتدا کنیم، چرا که این مکتب با صلابت دشمنان را مستاصل نموده و امتحان خود را به بهترین شکل پس داده است پس جایی برای امید بستن به ایدئولوژیهای غربی نمی ماند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اهمیت بصیرت و پیروی از ولایت فقیه گفت: این ملت نسبت به ملت عصررسول الله در مرتبه بالاتری قرار دارند،  چرا که با وجود کمبودها و برخی نامهربانیها به صحنه می آیند و معادلات دشمنان را به هم می ریزند همانگونه که در ۹ دی به صحنه آمده و دنیا را بخاطر این میزان حمایت از ولایت در حیرت فرو بردند.     

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در پایان گفت :سند تحول قضائی صادره از سوی ریاست معظم قوه قضائیه برای کلیه مدیران قضائی استان تبیین گردید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.