| کد خبر: 145587 |

◄ 5 هزار نفر از طریق آزمون در شرکت‌های دانش‌بنیان جذب می شوند

ثبت نام آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان از ۱۴ تا ۲۶ شهریورماه انجام می‌شود.

تین نیوز

نشست خبری اولین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان در ساختمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست که با حضور خبرنگاران و کارشناسان این حوزه برگزار شد صابری معاون توسعه  فناوری پارک فناوری پردیس و نماینده شبکه نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره لزوم توجه به شرکت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان صحبت کرد.

همچنین محمد حسین قمری دبیر شورای سیاست گذاری آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان درباره چگونگی برگزاری این آزمون و نحوه ثبت نام در سامانه inre.ir توضیح داد. 

وی در صحبت هایش از ایجاد پنج هزار شغل با برگزاری این آزمون برای افراد جویای کار در کشور خبر داد و توضیح داد که در استخدام افراد شرکت کننده در آزمون مدرک ملاک اصلی از سوی شرکت ها نیست بلکه مهم مهارت و توانایی افراد در آن شغل است.

دبیر شورای سیاست گذاری آزمون استخدامی تاکید کرد: در این آزمون و در فرایند رتبه دهی به افراد شرکت کننده مدرک تحصیلی اصلا تاثیری ندارد. 

قمری در صحبت هایش بیان کرد که طبق برآوردها با برگزاری این آزمون تعداد حداقل ۵ هزار شغل مورد نظر خود را پیدا می کنند. وی درباره افرادی که در مرحله اول آزمون قبول نمی شوند نیز، گفت: افرادی که جذب کار نمی شوند کارنامه تحصیلی دریافت می کنند و همچنین به آنها مشاوره داده می شود که چه شغلی برایشان مناسب است و علت ها و ضعف های آنها مورد بررسی قرار می گیرد. 

به گفته دبیر شورای سیاست گذاری آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان انتخاب شغل و حرفه مورد نظر برای ثبت نام کنندگان در ۸ دسته مجزا  طراحی شده است و سوالات مطرح شده نیز در حوزه شخصیت شناسی، فهم اجتماعی و دانش عمومی و اختصاصی هر شغل است. 

 ثبت نام آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان از ۱۴ تا ۲۶ شهریورماه انجام می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.