| کد خبر: 124484 |

جای تین نیوز در بخش حمل و نقل خالی بود

نائب رییس اتاق ایران گفت:رسانه ها سهم شایانی در احقاق حق بخش خصوصی دارند.

مسعود خوانساری در مراسمی که به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس شبکه خبری تین نیوز و در اتاق ایران برگزار شد ضمن تبریک هشتمین سال فعالیت تین نیوز گفت: در سالگرد تاسیس این رسانه امیدوارم سال های آتی این رسانه همچون گذشته با موفقیت همراه باشد.فکر می کنم رسانه های یکی از عوامل مهم در کارکرد و پیشبرد هر سازمانی هستند.
به گزارش خبرنگار تین نیوز، خوانساری با اشاره به اهمیت رسانه ها گفت: در مدتی که من سمت اجرایی داشتم حداکثر بهره را از حضور رسانه ها بردیم. در اتاق هم یکی از بازوهای اصلی ما بوده و هستند. ما در اتاق بیشتر به دنبال حل مشکلات بخش خصوصی هستیم و یکی از مراکزی که در این راستا کمک شایانی به ما کرد برای احقاق حق بخش خصوصی رسانه ها بودند.
 نائب رییس اتاق ایران تاکید کرد: ما در بخش حمل و نقل به رسانه ای مانند تین نیوز نیاز داشتیم و کمبود آن احساس می شد. گرچه رسانه هایی بودند اما حضور تین نیوز در بخش حمل و نقل کمک بزرگی بود. تین نیوز گرچه دیر کار خود را شروع کرد اما خیلی زود توانست به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کند.
خوانساری با تاکید بر حمایت از رسانه ها گفت: انتظارم این است که تشکل های حمل و نقلی همکاری بیشتری با این نشریه داشته باشند. همه ما می دانیم که رسانه های کاغذی امروزه نمی توانند روی پای خودشان باشند مگر اینکه کمک های جانبی هم داشته باشند.
او تصریح کرد: ما رابطه بسیار خوبی با رسانه ها داریم و اتاق این آمادگی را دارد که در ارتباط با مراسماتی که رسانه ها قصد برگزاری آن را دارند در حد وسع همراهی کند که امروز اولین تجلی این همکاری و همراهی است. ضمن اینکه ما سنخیت حمل و نقلی نیز داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.