| کد خبر: 175705 |

◄ بهره‌برداری از پروژه ادامه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی

ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بالایی تا تقاطع بلوار ارتش به طول ۱۸۶۰ متر، شامل ۲ باند رفت‌وبرگشت به عرض هفت و نیم مترو دو خط عبوری بوده و از ۴ تقاطع غیر هم‌سطح نیز برخوردار است.

تین نیوز

مراسم بهره برداری از ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع های چهارگانه مسیر حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا تقاطع بلوار ارتش با حضور مقیمی استاندار تهران، محمدعلی افشانی شهردار تهران، محسن پورسید آقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری، مدیران عامل ساخت و بهره برداری مترو، مسئولان قرارگاه خانم الانبیا سپاه پاسداران و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از جمله محسن هاشمی رفسنجانی و جمعی از مسئولان شهری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بزرگراه شهید صیاد شیرازی که از تقاطع بزرگراه بابایی آغاز شده و به میدان سپاه ختم می شود یکی از شریان های مهم شمال-جنوبی در پهنه شرق پایتخت به شمار می آید. این بزرگراه پیش از پیوستن به بلوار ارتش، یکی از معدود بزرگراه های شهر تهران بود که نقاط ابتدایی و انتهایی خود به چراغ قرمز ختم می شد.

در توضیح مشخصات فنی این پروژه می توان گفت: ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بالایی تا تقاطع بلوار ارتش به طول ۱۸۶۰ متر، شامل ۲ باند رفت وبرگشت به عرض هفت و نیم مترو دو خط عبوری بوده و از ۴ تقاطع غیر هم سطح نیز برخوردار است.

اما در خصوص عملکرد ترافیکی ای پروژه یادآور می شود؛ اتصال بزرگراه صیاد شیرازی به بلوار ارتش و بلوار اوشانی در کنار اصلاحاتی که در مسیرهای دسترسی بزرگراه امام علی و بلوار ارتش صورت گرفته که سبب توزیع مناسب بار ترافیکی در این منطقه شده است.

مسیر ادامه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی همچنین موجب تسهیل دسترسی به بیمارستان شهید چمران خواهد شد که به لحاظ ملاحظات پدافند غیرعامل، حائز اهمیت است.

معاون فنی عمرانی شهردار تهران در تشریح عملکرد شهرداری تهران در ساخت و تکمیل ادامه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی و تقاطع های چهارگانه مسیر گفت: میزان منابع مالی موجود با پروژه های فعلی همخوانی ندارد.

معزی افزود: با اولویت بندی طرح های نیمه کاره و ضروری به ساخت ادامه دادیم که امروز به لطف خدا شاهد افتتاح یکی دیگر از پروژه های مهم شهری هستیم.

وی افزود: این پروژه در ۸۰ روز علیرغم محدودیت منابع مالی در سه شیفت کاری ساخته و آماده بهره برداری شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.