| کد خبر: 167971 |

◄ آماده باش مدیریت شهری در شروع توفان

پیش از شروع توفان مدیریت شهری منطقه 20 در آماده باش بود.

تین نیوز

شهردار منطقه 20 از آماده‌باش مدیریت شهری این منطقه برای مدیریت بحران‌های احتمالی که در اثر توفان به وجود می‌آید خبر داد و گفت: تاکنون خسارت به 60 درخت گزارش‌شده و آسیبی به شهروندان وارد نشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی بابیان این مطلب گفت: دومین توفان شبانگاهی شهر تهران در خردادماه، با سرعت 83 کیلومتر بر ساعت را در حالی تجربه می‌کنیم که مدیریت شهری منطقه 20 از ساعاتی پیش از شروع در آماده‌باش بوده است.

صفوی افزود: تاکنون سقوط 10 درخت کامل و 50 مورد شکستگی شاخه درخت در معابر نواحی هفت‌گانه منطقه 20 ازجمله خیابان‌های فدائیان اسلام تقاطع شهید رحیمی، شهید سرگرد محمدی، بلوار بسیج، پل بهشتی و بزرگراه شهید آوینی گزارش‌شده است.

وی ادامه داد: پس از اعلام خسارات وارده به درختان، تیم‌های اجرایی برای جمع‌آوری ضایعات آن سریعاً به محل اعزام شدند تا ضمن بازگشایی معابر، آسیبی برای شهروندان و خودروها به وجود نیاید.

صفوی افزود: هیچ گزارشی مبنی بر آسیب به شهروندان اعلام‌نشده است و همچنان عوامل امدادی و کمک‌رسانی شهرداری منطقه 20 در آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تا ساعاتی بعد از اتمام توفان همچنان در حالت آماده‌باش خواهیم بود، یادآور شد: پایش و رصد از سوی شهرداران نواحی، کارشناسان و اعضاء ستاد بحران همچنان ادامه دارد و نقاط مهم بزرگراهی نیز از طریق دوربین‌های نظارت ترافیکی تحت کنترل هستند.

براساس این گزارش اولین توفان شبانگاهی شهر تهران در نهم خرداد، با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت رخ‌داده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.