| کد خبر: 146387 |

مترو اهواز فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

◄ بلاتکلیفی بودجه 50 میلیارد تومانی مترو اهواز

مدیرعامل مترو اهواز از احتمال تغییر پیمانکار ساخت قطار شهری به دلیل برخی کارشکنی‌ها خبر داد

تین نیوز

مهندس شاهین زاده در این باره گفت: متاسفانه مترو اهواز پیشرفت خوبی را در کارنامه خود ندارد و آن چنان که باید عملکرد مثبت را در آن شاهد نیستیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی در ادامه سخنان خود در گفت وگو با این شبکه خبری با تاکید بر این نکته که عملیات ساخت مترو اهواز به کندی در حال انجام است، افزود: با گذشت سال های زیادی از این اتفاق، اما مترو اهواز تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شاهین زاده با بیان این مطلب که «با وجود تامین منابع مالی، شرکت کیسون در انجام وظایف خود کوتاهی می کند»، ابراز کرد: ادامه این روند و عملکرد ضعیف شرکت پیمانکار مترو اهواز «کیسون» مدیران را بر آن داشته چنان چه این شرکت به وظایف خود عمل نکند، جایگزین مناسبی به منظور ساخت و تکمیل پروژه مترو انتخاب و قرار دادکاری با آنها منعقد کنیم.

مدیرعامل مترو اهواز با تاکید بر این مهم که اولویت ما برای ساخت مترو، ادامه همراهی با شرکت کیسون است، ابراز داشت: از تمامی اهرم های قانونی و قراردادی که در اختیار داریم برای وادار کردن پیمانکار فعلی به انجام تعهداتش استفاده خواهیم کرد، اما در آخر با پیمانکار دیگری برای حفظ منافع کارفرما و حقوق شهروندی، وارد مذاکره خواهیم شد.

شاهین زاده با تاکید بر این نکته که کیسون راهی جز فکر کردن به پیمانکار جدید برای مدیران مترو اهواز باقی نگذاشته است، تصریح کرد: پیشرفت 30 درصدی کار در مترو شهری به اهمیت اهواز، زیبنده نیست و باید در ادامه کار به تدابیر جدیدی اندیشید.

به گزارش تین نیوز، یک منبع آگاه در مترو اهواز از اخطار به مترو این شهر از سوی ذی حساب خبر داد و گفت: بودجه 50 میلیاردی مترو از سال 95 به علت بدعهدی پیمانکار و عدم فعالیت برای ساخت، معطل مانده و چنان چه ظرف مدت 24 ساعت آینده مدارک برای ذی حساب ارسال نشود، بودجه به خزانه عودت داده خواهد شد.

وی با تاکید بر این که اسناد تنها با ارائه مدارک و صورت وضعیت، تبدیل به پول خواهد شد خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف کیسون و عدم ارائه مدارک، سرنوشت 50 میلیارد  تومانی اعتبار ساخت مترو اهواز در وضعیت بلاتکلیفی است، زیرا تا مدارک و صورت وضعیت مخارج تحویل ذی حساب نشود، دریافت بودجه ممکن نخواهد بود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.