| کد خبر: 129746 |

تلفن 87500 مرکز ندای ترافیک

شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ های راهنمایی هوشمند ، می توانند با شماره پنج رقمی 87500 تماس بگیرند

تین نیوز
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ های راهنمایی هوشمند ، می توانند با شماره پنج رقمی 87500 تماس بگیرند و مشکل مورد نظر را اعلام نمایند. همچنین شهروندان می توانند از طریق تماس با این شماره، از خدمات دیگری همچون: مسیریابی ، اطلاع از آخرین تغییرات ساعت و محدوده طرح ترافیک و طرح زوج یا فرد ، وضعیت انسداد تونل های شهری، استعلام وضعیت ترافیک بزرگراه ها و برخی از اطلاعات مرتبط با معاینه فنی خودرو  مطلع شوند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، مهندس وزیری در ادامه افزود: در حال حاضر در کلان شهر تهران 493 تقاطع در 4 محدوده عملیاتی (مرکز، شمال، غرب و جنوب) به سیستم هوشمند کنترل مرکزی مجهز می باشند، شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ های راهنمایی هوشمند، می توانند با شماره پنج رقمی 87500 تماس بگیرند و با وارد نمودن کد چراغ راهنمایی مورد نظر، نوع مشکل را پس از شنیدن صدای بوق به صورت شفاهی بیان کرده و سپس کلید ستاره را فشار دهند.

وزیری با بیان اینکه چراغ های راهنمایی هوشمند هر یک دارای کد اختصاصی می باشند که بر روی آن ها نصب شده است، گفت: اکیپ‌های رفع خرابی چراغ های راهنمایی، در اسرع وقت مراجعه نموده و نسبت به رفع خرابی اقدام خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.