| کد خبر: 224460 |

ممنوعیت تردد موتورسیکلتهای دودزا و خودروهای سنگین

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبات کار گروه شرایط اضطرار گفت: پلیس راهور از از تردد موتورسیکلت های دود زا در تهران جلوگیری میکند.

تین نیوز

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبات کار گروه شرایط اضطرار گفت: پلیس راهور از  از تردد موتورسیکلت های دود زا در تهران جلوگیری میکند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، شهریار افندی‌زاده با بیان اینکه خودروهای سنگین نیز از مهم‌ترین وسایط نقلیه آلاینده در سطح شهر تهران هستند، افزود: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین، دیزلی مانند کامیون، تریلی، جرثقیل، حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی در سطح استان تهران تا اطلاع ثانوی از سوی پلیس راهور اعمال میشود.  

وی عنوان کرد: خاموش کردن اتوبوس ها در پایانه ها از امروز به شرکت اتوبوسرانی تهران ابلاغ شد.  

وی یادآور شد: در فصل زمستان معمولا به دلیل سرمای هوا بخاری‌ها فعال هستند از این رو، اتوبوس‌ها معمولا حدود ۱۵ دقیقه درجا کار می‌کنند.  تلاش می‌کنیم این زمان را هم کاهش دهیم.

افندی‌زاده با تاکید بر ضرورت انجام معاینه فنی خودروها و بخصوص معاینه فنی برتر در شهر تهران یادآور شد: آلودگی هوا یکی از مشکلات عمده شهرهای بزرگ است و شهرداری تهران هم در این رابطه تلاش خواهد کرد که مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا را عملی کند. همه باید متوجه باشیم که اگر شرایط ناسالم شود با توجه به شرایط کرونایی که وجود دارد، می‌تواند اثرات بسیار نامطلوبی بر سلامت مردم بگذارد.

به گفته وی، در حال حاضر کارگروهی در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تشکیل شده که هم بتواند مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران را که زیر نظر استاندار است، انجام دهد و هم با کمک سازمان محیط زیست اقدامات لازم را برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک انجام دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.