| کد خبر: 203631 |

◄ اهمیت تکمیل کریدور شمال- جنوب در توسعه اقتصادی

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اختصاص کامل اعتبارات سال گذشته برای پروژه راه آهن و آزاد راه در استان گیلان، گفت: تکمیل کریدور شمال- جنوب در توسعه اقتصادی اهمیت بسیار زیادی دارد.

تین نیوز

خیرالله خادمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی تأمین مصالح پروژه‌های استان و حل مشکلات اجرای پروژه راه آهن و آزاد راه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان ارشد استان گیلان، اظهار کرد: اعتبارات مصوب این دو پروژه در سال گذشته به صورت کامل تخصیص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی در ادامه با اشاره به اینکه تأمین مصالح برای اجرای پروژه‌های زیرساختی بسیار مهم و حائز اهمیت است، افزود: همکاری و هم افزایی دستگاه‌های متولی در تسریع در اجرای این پروژه‌ها مهم است.

خادمی با اشاره به اهمیت تکمیل کریدور شمال - جنوب برای کشور و نقش مهم آن در توسعه اقتصادی، گفت: تکمیل این پروژه منافع بسیاری برای ایران به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه اعتبار برای کنارگذر انزلی به زودی تأمین و پروژه از رکود خارج می‌شود، تصریح کرد: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان نیز مطلوب بوده و تلاش می‌شود تا هرچه سریع‌تر شاهد اتمام و بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان مطالبه ۱۰ ساله مردم

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه تأمین مصالح برای اجرای پروژه‌های عمرانی را دغدغه همیشگی استان دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای تصمیم گیری در این بخش از سازمان خود تفیض اختیار داشته باشند.

رسول فرخی یادآور شد: بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان مطالبه ۱۰ ساله مردم این شهرستان است و باید روند اجرای آن تسریع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    انشاالله می ماند تلاش و پیگیری استاندار گیلان برای تکمیل شده هرچه سریعتر این پروژه ترانزیتی صادراتی !!!! 26 کیلومتر راه آهن به علاوه 8 کیلومتر آزادراه !!!