| کد خبر: 226161 |

تعطیلی کار بازسازی کانال ابوذر خطرناک است

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه‌اندازی بازار فناوری حمل و نقل ریلی از امضای سند همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران، نیمه کاره رها کردن بازسازی کانال ابوذر در فصل بارندگی را مانند باز گذاشتن یک زخم عفونی بسیار خطرناک دانست و گفت: این مسئله مشکلات جدی ایجاد می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکر داد و گفت: کانال ابوذر در منطقه ۱۴ از جمله مهم‌ترین معبرهای سیلابی و مسیل‌های شهر تهران است که هر زمانی مراجعه کنید آب در آن جریان دارد و آن را از مناطق بالادست هدایت می‌کند.

وی افزود: خصوصاً هنگام بارندگی حجم زیادی از آب در این مسیل‌ها جاری است. این کانال چندین دهه هست که ایجاد شده و شرکت خاکریزآب برای بازسازی و نوسازی آن با توجه به ضرورت اقدام کرده است.

فراهانی تصریح کرد: طی بازدیدی که دو ماه پیش از این کانال داشتم فعالیت‌های شرکت خاکریز آب برای بازسازی و نوسازی مسیل ادامه داشت و مسیر آب به این منظور انحراف پیدا کرده بود و مسیل نوسازی و کف سازی می‌شد و بتون ریزی انجام می‌گرفت اما روز گذشته طی بازدید از منطقه ۱۴ که با مطالبه جدی شورایاران مواجه شدم و مطلع شدم مدتی است کار تعطیل شده در بازدیدی که داشتم مشخص شد متأسفانه این مسئله حقیقت دارد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: کار بر روی این کانال مانند باز کردن یک زخم عفونی بود که باید درمان می‌شد اما تعطیلی کار و نیمه کاره رها کردن آن خصوصاً در فصل بارندگی مانند باز گذاشتن یک زخم عفونی بسیار خطرناک است و مشکلات جدی نه تنها برای منطقه ۱۴ بلکه برای محلات و مناطق پایین دست ایجاد می‌کند. لذا در این خصوص به شهردار تهران و مشخصاً معاونت فنی و عمرانی تذکر می‌دهم تا از طریق پیگیری کار با شرکت خاکریزآب ادامه فعالیت‌ها و اتمام بازسازی و نوسازی مسیل کانال ابوذر پیدا کرده و کار تکمیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.