| کد خبر: 201633 |

بازسازی ۱۴ واگن دست دوم آلمانی در کارخانه واگن‌سازی پلور سبز زرند

مدیرعامل شرکت راه آهن کشور از روند اجرایی پروژه‌های ریلی شهرستان زرند بازدید کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن کشور از روند اجرایی پروژه‌های ریلی شهرستان زرند بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن کشور در حاشیه سفر به استان کرمان و شهرستان زرند از عملیات اجرایی اتصال ایستگاه راه آهن زرند به مجتمع فولاد زرند بازدید کرد.

بر پایه این گزارش طول این خط ریلی ۲۲ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن در فاز اول اجرا خواهد شد.

 زیرسازی این خط با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان توسط شرکت فولاد زرند ایرانیان به اتمام رسیده است و ریل گذاری آن توسط راه آهن با هزینه ۸۸ میلیارد تومان در حال انجام است که براساس اعلام مسئولین در این بازدید، این پروژه تا پایان دی ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا؛ همچنین عملیات اجرایی خط فرعی ایستگاه جلال آباد تا کارخانه کنسانتره و گندله سازی فولاد زرند ایرانیان با حضورمدیرعامل شرکت راه آهن کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان آغاز شد.

طول این خط ریلی ۴۳ کیلومتر بوده که زیرسازی آن با هزینه ۴۵ میلیارد تومان توسط شرکت فولاد زرند ایرانیان انجام شده است و هزینه ریل گذاری آن ۱۴۳ میلیارد تومان توسط راه آهن جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

براساس این گزارش؛ با انجام این خط ریلی امکان انتقال ۴ میلیون تن محصول کنسانتره و گندله و ۴ میلیون تن مواد اولیه سنگ آهن فراهم می شود. که در این بازدید مقرر گردید این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده به اتمام برسد.

 مدیرعامل راه آهن کشور در حاشیه سفر به شهرستان ززند از از کارخانه واگن سازی پلور سبز زرند و خط بازسازی ۱۴ دستگاه واگن دست دوم آلمانی این کارخانه نیز بازدید کرد.

برپایه این گزارش، این واگن ها باید تا پایان سال بازسازی و تحویل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار داده شود. گفتنی است که هزینه بازسازی هر واگن ۳ میلیارد تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.