| کد خبر: 179241 |

◄ پیام مدیرعامل رجا به مناسبت 26 آذر، روز حمل‌ونقل

26 آذر، روز حمل‌ونقل، یادآور اخلاص، توانمندی و خودباوری فعالان عرصه‌ی حمل‌ونقل در دوران دفاع مقدس است که با لبیک گفتن به ندای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی - حضرت امام خمینی- و با ایثار و فداکاری، حماسه‌ای باشکوه را در آن دوران رقم زدند.

تین نیوز

محمد رجبی مدیرعامل رجا، در پیامی به مناسبت 26 آذرماه، روز حمل‌ونقل، از زحمات و تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران این حوزه قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، در این پیام آمده است:

با توجه به جایگاه حمل‌ونقل به‌عنوان بزرگ‌ترین عامل قیمت تمام‌شده کالا و خدمات در چرخه اقتصاد کشور که نقش ویژه‌ای دارد، بهانه مرور اجزای تکنولوژیکی و مدیریتی و منابع موردنیاز این صنعت در یک روز از سال می‌تواند توجهات تصمیم‌گیرندگان اقتصاد ملی را به خود معطوف دارد.

هرچند با همه‌ی کمبودها و فشارهای اقتصادی تحمیلی در کشور، در سایه فداکاری، ایثار و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و دست‌اندرکاران متعهد و خدوم این صنعت که بی وقفه در راستای پیشبرد اهداف صنعت حمل‌ونقل کشور قدم برمی‌دارند و از ارائه‌ی هیچ خدمتی به همنوعان خود دریغ نمی‌ورزند، چرخ صنعت فعال مانده است.

26 آذر- روز حمل‌ونقل- یادآور اخلاص، توانمندی و خودباوری فعالان عرصه‌ی حمل‌ونقل در دوران دفاع مقدس است که با لبیک گفتن به ندای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی - حضرت امام خمینی- و با ایثار و فداکاری، حماسه‌ای باشکوه را در آن دوران رقم زدند.

 به بهانه‌ی این روز، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران این حوزه اعم از: مدیران، کارکنان، کارگران، خبرنگاران، رسانه‌ها و ...، براین باورم در این شرایط حساس و مشکلات و معضلات اقتصادی، پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان شرکت در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی و بهبود وضعیت سیستم خدمات‌رسانی و دست‌یابی به موفقیت‌های روزافزون، مستلزم مشارکت، همکاری و کارگروهی گسترده بین همه‌ است.

امیدوارم با عنایت خداوند متعال و با ایمان، همت و تلاش صادقانه و همه‌جانبه، شاهد اعتلا و پیشرفت شرکت در تمامی زمینه‌ها و حرکت مستمر در مسیر تعالی و سرآمدی باشیم.

توفیق مستدام و بهروزی و سعادت شما و خانواده‌ی بزرگ رجا را از پروردگار یکتا مسالت می‌کنم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.