| کد خبر: 199966 |

◄ روایت وزیر راه و شهرسازی از نامه رسمی به روحانی برای تخریب ایران‌ایر

پیش از انجام پروازهای حج امسال، از دفتر رئیس جمهوری با بنده تماس گرفتند و گفتند طی یک نامه رسمی به رئیس جمهوری نوشته اند که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نمی تواند پروازهای حج را انجام دهد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی اصلاح نرخ سوخت را اتفاقی لازم و ضروری دانست و گفت: دشمنان ما به صورت کاملا حرفه‌ای اغتشاشات این چنینی را فرماندهی می‌کنند.

به گزارش تین نیوز محمد اسلامی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران حج و تمتع 98 در سخنرانی‌ خود عنوان کرد: پیش از انجام پروازهای حج امسال، از دفتر رئیس جمهوری با بنده تماس گرفتند و گفتند طی یک نامه رسمی به رئیس جمهوری نوشته اند که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نمی تواند پروازهای حج را انجام دهد. گفتم این نامه را داخل کاغذ خرد کن بیندازید چون ایران ایر این کار را به شایستگی انجام می دهد که اینگونه هم شد.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه مردم از عملیات حج 98 راضی بودند و لازم است بنده از سایر ایرلاین‌های داخلی که مسئولیت پروازهای این شرکت را به عهده گرفتند، تشکر کنم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به گرانی نرخ سوخت اشاره کرد و گفت: در چند روز اخیر به دلیل تغییر نرخ سوخت که اتفاقی لازم و ضروری برای کشور بود دشمنان ما نشان دادند کاملا هدفمند،‌ اغتشاشات را فرماندهی می‌کنند.

اسلامی اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی ما در دوره کنونی و باتوجه به شرایط تحریم، خوشبختانه بسیار متفاوت عمل کردند و امیدواریم صنعت حمل و نقل هوایی کشور با مدیریت مسئولان به رشد حداکثری برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    جناب وزير هما سالهاست كه به همت توان متخصصان و نيروهاي توانمند داخلي خود در حال خدمت است تنها مشكل اين شركت سياستگذاريهاي مديريتي غلطي است كه توسط مديران سفارشي اجرا مي شود عمليات حج امسال هم به دليل قبول ساير پروازهاي خارجي و داخلي توسط ساير شركت هاي رقيب امكان پذير شد .بكار گيري افراد بازنشسته در اين شركت مغاير تاكيدات مقام معظم رهبري است هما خانه سالمندان نيست