| کد خبر: 50468 |

در ادامه طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی،

۱۰ دستگاه خودرو سمند به سیستم حمل و نقل روستایی افزوده شد

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان از ارائه تسهیلات برای 10 دستگاه خودرو در قالب ساماندهی حمل و نقل روستایی به فعالان مسیرهای روستایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان، نصرت ا... حیدری اظهار کرد: به منظور توسعه ناوگان روستایی تعداد 10 دستگاه خودرو از نوع سمند ال ایکس از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید به رانندگان دارای سابقه فعالیت در مسیرهای روستایی تحویل داده شد.

وی افزود : وام خرید خودرو صرفا به رانندگانی که در طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی شناسایی شده اند تعلق گرفته است این تسهیلات با سود 4 % و بازپرداخت 5 ساله و صرفا در ازای خرید خودرو پرداخت شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها ی استان بیان کرد : خودرو های فوق با رنگ سفید و نوار زرد رنگ البته با پلاک عمومی روستایی در حال خدمات رسانی به روستاییان عزیز می باشند.

وی تاکید کرد : اجرای طرح سازماندهی حمل و نقل روستایی از سال 89 همزمان با سایر استان های کشور در استان همدان نیز پیگیری و کلیه رانندگانی که در مسیرهای روستایی فعالیت می کردند شناسایی شدند.

وی تعداد رانندگان فعال شناسایی شده را 1150 نفر اعلام کرد و افزود : این تعداد راننده با خودروی پلاک شخصی در محور های روستایی اقدام به جابجایی مسافرین می نمودند که با همکاری دهیاری ها شناسایی و سازماندهی شده اند.

وی عنوان‌کرد: در راستای طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل روستایی تمهیدات لازم برای ایجاد شرایط مشابه ادامه در قالب این طرح ادامه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.