| کد خبر: 252145 |

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد؛

بزرگترین پایانه مسافربری بخش خصوصی در جنوب کشور افتتاح شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بزرگترین پایانه مسافربری اختصاصی جنوب کشور با نام تک مسافر ایرانیان در عسلویه افتتاح شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بزرگترین پایانه مسافربری اختصاصی جنوب کشور با نام تک مسافر ایرانیان در عسلویه افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بزرگترین پایانه مسافربری اختصاصی جنوب کشور با نام تک مسافر ایرانیان در عسلویه افتتاح شد.

اخترشناس در افتتاحیه این پایانه مسافربری با حضور مسئولان استانی افزود: پایانه مسافربری تک مسافر ایرانیان عسلویه در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی بیان کرد: این پایانه مسافربری دارای ۳۰ اتوبوس ملکی و ۱۵۰ اتوبوس استیجاری نقش مهمی در روان سازی حمل و نقل مسافران دارد.

اخترشناس گفت: با راه اندازی این پایانه مسافربری ۵۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و بیش از ۱۵۰ فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم در منطقه ایجاد می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: پایانه مسافربری تک مسافر ایرانیان به عنوان بزرگترین پایانه اختصاصی جنوب کشور نقش بسزایی در ساماندهی و حمل ونقل مسافر درسطح استان وکشور دارد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز در این آئین گفت: تقویت شبکه حمل و نقل مسافر با همکاری برندهای فعال در این حوزه در دستور کار است که امروز شاهد پروژه قابل توجهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در عسلویه بودیم.

داریوش باقرجوان ادامه داد: برنامه سازمان راهداری دستیابی به 70 درصد تردد جاده ای از طریق ناوگان عمومی است که نقش مهمی در ایمنی سفر، ترافیک جاده ای و آلودگی هوا خواهد داشت.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • افشین 0 0

    باسلام ، پایانه آسیاسفر عسلویه واقعااز همه نظر کمبودداره یکی اینکه اصلا سرویس‌های بهداشتی اصلا وضع خوبی ندارن دوم اینکه محوطه پارکینگ واستراحتگاه رانندگان اصلا مناسب نیست ، خواهشن آقای باقر جوان یه پیگیری هم درمورد این شرکت بعمل آورد متشکریم