| کد خبر: 241810 |

◄ فعالیت ۱۷۰ سامانه هوشمند در جاده‌های استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۷۰ سامانه هوشمند در جاده‌های استان اردبیل رویدادهای ترافیکی را ثبت می‌کنند.

تین نیوز

کلیم الله وثوقی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از محور پارس آباد – اصلاندوز اظهار کرد: بیش از یک میلیون تردد نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز، وی تصریح کرد: این میزان تردد در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱.۵ درصد افزایش یافته است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: در دور دوم سفرهای نوروزی بیش از ۵۷۵ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی به استان به ثبت رسید که این مهم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش نشان می دهد.

وثوقی با اشاره به اینکه محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل - نیر و اردبیل - مغان دارای بیشترین تردد نوروزی بودند، افزود: محورهای بران - قره آغاج، مشگین شهر - کنگرلو و گرمی – بیله سوار بیشرین تخلف سرعت غیرمجاز نوروزی را داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بازه زمانی یاد شده بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز نیز در محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل - سرچم و اردبیل – مشگین شهر به ثبت رسید.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۱۷۰ سامانه هوشمند در جاده های استان اضافه کرد: محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل - نیر و اردبیل - مغان دارای بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در ایام نوروز بودند.

وثوقی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.