| کد خبر: 209014 |

روند مطلوب جابجایی کالای اساسی از بنادر/نگرانی برای تامین مایحتاج مردم وجود ندارد

معاون سازمان راهداری با مطلوب ارزیابی کردن روند جابجایی کالاهای اساسی از بنادر توسط ناوگان حمل‌ونقل، گفت:‌ هیچ نگرانی درباره تامین مایحتاج مردم وجود ندارد.

تین نیوز

معاون سازمان راهداری با مطلوب ارزیابی کردن روند جابجایی کالاهای اساسی از بنادر توسط ناوگان حمل‌ونقل، گفت:‌ هیچ نگرانی درباره تامین مایحتاج مردم وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهران قربانی، اظهار کرد: در زمان حاضر حدود 45 درصد از ناوگان حمل‌ونقل کالا در سطح کشور فعال هستند که با توجه به  همزمانی آن با شرایط اوج بیماری کرونا ،‌ کاملا قابل قبول و مطلوب ارزیابی می شود.

وی ادامه داد: این میزان فعالیت ناوگان در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای اساسی و ضروری و مراکز تولیدی مایحتاج مردم است و هیجچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حمل و نقل کالا، بندری از اولویت بیشتری برخوردار است،‌ گفت: همه بنادر برای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهم هستند و تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. البته بندر چابهار به هر حال در موقعیت خاصی از کشور قرار دارد.

وی یادآور شد: بندر چابهار طی 2 سال گذشته به جرگه بنادر فعال در حمل کالاهای اساسی اضافه شده، نیازمند اهتمام بیشتر رانندگان عزیزمان در گسیل شدن به این بندر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.