| کد خبر: 204468 |

ماشین‌آلات و تجهیزات جدید به استان هرمزگان اعزام می‌شود

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعزام ماشین‌آلات جدید برای تجهیز و تقویت جبهه‌های کاری فعال در ترمیم و بازسازی زیرساخت‌های جاده‌ای آسیب دیده استان هرمزگان خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از اعزام ماشین آلات جدید برای تجهیز و تقویت جبهه های کاری فعال در ترمیم و بازسازی زیرساخت های جاده ای آسیب دیده استان هرمزگان خبر داد و گفت: با احتساب ماشین آلاتی که تا هفته آینده اعزام می شوند، مجموع ماشین آلات اعزامی به ۳۵ دستگاه می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به سفر امروز خود به استان هرمزگان اظهار داشت: در جریان این سفر از راه ها و ابنیه فنی استان که در مواجهه با سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شدند بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در بازدید امروز علاوه بر مسیرهایی که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفته بود، از چند راه اصلی، روستایی و فرعی آسیب دیده دیگر از  جمله در مسیر شهرستان جاسک، بشاگرد و سایر شهرستان ها بازدید شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از بازدید امروز را ارزیابی و نظارت بر عملکرد اکیپ های کاری واقع در مسیر های خسارت دیده از سیلاب در استان هرمزگان عنوان کرد و گفت: با توجه به خسارت های ناشی از سیلاب در استان هرمزگان، علاوه بر ماشین آلاتی که در هفته گذشته به استان اعزام شد، با هدف تجهیز و تقویت جبهه های کاری فعال در ترمیم و بازسازی زیرساخت های جاده ای آسیب دیده استان تعدادی دیگر تا هفته آینده اعزام می شوند که مجموع ماشین آلات اعزامی به ۳۵ دستگاه می رسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به ۳۲۰ میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل به زیرساخت های جاده ای استان هرمزگان بیان داشت: پس از پایان بازدید های میدانی در مورد نیازها و اعتبارات احتمالی لازم برای استان تصمیم گیری می شود.

حسن نیا از احداث پل خرپایی موقت بر روی رودخانه جگین هرمزگان خبر داد و گفت: این پل به طول ۴۵ متر طراحی و قطعات آن ساخته شده است، تا در نقطه مناسب نصب شود.

وی یادآور شد: تا زمان تکمیل عملیات ساخت پل اصلی مردم می توانند از پل موقتی که نصب خواهد شد، برای تردد و عبور و مرور استفاده کنند.  

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بعد از ظهر امروز استان هرمزگان را به مقصد سیستان و بلوچستان با هدف بازدید و ارزیابی از راه ها و ابنیه فنی آسیب دیده ترک می کند.

گفتنی است، رضا اکبری سرپرست معاونت راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای را در این سفر همراهی می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.