◄ برخورد با شرکتهایی که از ارائه خدمات به رانندگان خودداری میکنند
در صورت شکایت رانندگان مبنی بر عدم ارایه بارنامه توسط شرکتهای حمل و نقل به دلایل واهی مطابق با قانون با شرکتهای مذکور برخورد قاطع به عمل میآید.
عدم ارایه خدمات از سوی شرکتهای حمل و نقل به رانندگانی که قبلاً از این شرکتها شکایت کردهاند، ممنوع است.
به گزارش تین نیوز، مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای در نامهای به مدیران راهداری و حمل و نقل جادهای استانهای سراسر کشور، عنوان کرد: عدم ارائه خدمات به رانندگان از سوی شرکتهای حمل و نقل به دلایل واهی، ممنوع است.
غلامحسین دغاغله در این نامه که تاریخ آن مربوط به 10 دی ماه امسال است، تاکید کرد: با توجه به اطلاعات واصله برخی شرکتهای حمل و نقل از ارائه بار به رانندگانی که از شرکتهای حمل و نقلی که کمیسیون اضافی از راننده اخذ میشود شکایت کردهاند، خودداری مینمایند.
این مقام مسئول افزود: در بعضی موارد مشاهده شده است این شرکتها به دیگر شرکتهای حمل و نقلی نیز توصیه میکنند از ارایه خدمات به رانندگان مذکور امتناع نمایند.
دغاغله در ادامه این نامه از مدیران کل استانی خواسته است موضوع به شرکتهای حمل و نقل اطلاعرسانی شود.
به گفته وی در صورت شکایت رانندگان مبنی بر عدم ارایه بارنامه توسط شرکتهای حمل و نقل به دلایل واهی مطابق با قانون با شرکتهای مذکور برخورد قاطع به عمل میآید.
این نامه به معاون حمل و نقل و کانون انجمنهای صنفی رانندگان ناوگان جادهای حمل کالای سراسر کشور رونوشت شده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.